Aktualności od 01.03.2021

Ogłoszenie o wydłużeniu terminu składania wniosków do planu Ogólnego Gminy Pniewy

Ogłoszenie o wydłużeniu terminu składania wniosków do planu Ogólnego Gminy Pniewy

W nawiązaniu do ogłoszenia Wójta Gminy Pniewy z dnia 6 sierpnia 2025 r. zawiadamiającego o podjęciu przez Radę Gminy Pniewy uchwały nr VIII.63.24 z dnia 30 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Pniewy i możliwości składania wniosków, Wójt Gminy Pniewy zawiadamia o wydłużeniu terminu składania wniosków do Planu Ogólnego Gminy Pniewy – do dnia 26 września 2025 r.

Wnioski należy składać do Wójta Gminy Pniewy wyłącznie za pomocą „FORMULARZA PISMA DOTYCZĄCEGO AKTU PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO” zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego ( Dz. U. z 2023 r. poz.2509).

Wnioski w formie papierowej można składać:

1.      do sekretariatu Urzędu Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy, w poniedziałki w godz. 10:00 - 18:00, od wtorku do piątku w godz. 7.30–15:30,

2.      drogą korespondencyjną na adres: Urzędu Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy.

 

Wnioski w formie elektronicznej, można wnosić:

1) za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP: /rjwx4718c6/skrytka

2) za pomocą poczty elektronicznej (e-mail) – pniewy@pniewy.pl

 

Więcej informacji można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Pniewy w zakładce: w zakładce Planowanie Przestrzenne – Plan Ogólny.

Wójt Gminy Pniewy

Ireneusz Szymczak

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach powyższego postępowania jest Wójt Gminy Pniewy, z siedzibą Pniewy 2, 05-652 Pniewy

Inspektor ochrony danych

Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawie przetwarzanych danych osobowych pod adresem siedziby Administratora lub elektronicznie, e-mail: inspektor@cbi24.pl

Cel i podstawy przetwarzania 

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit c RODO w celu realizacji ustawowego obowiązku wynikającego z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tj. sporządzenia planu ogólnego gminy.

Natomiast inne dane tj. nr telefonu, adres e-mail, są przetwarzane w celu ułatwienia kontaktu na podstawie wyrażonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w celu ochrony żywotnych interesów Państwa lub innych osób fizycznych na podstawie art. 6 ust 1 lit d RODO lub w innych nadzwyczajnych okolicznościach w zakresie niezbędnym dla wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym na podstawie art. 6 ust 1 lit e RODO .

Okres przechowywania danych

Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu ich przetwarzanie, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, lub do czasu upływu terminu na dochodzenie roszczeń.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii w celu uzyskania informacji o przetwarzanych danych dotyczących danej osoby; w razie wystąpienia o kopię elektroniczną , informacji się powszechnie stosowaną drogą elektroniczną – Podstawa art. 15 RODO.

2. prawo do sprostowania (poprawiania, uzupełniania) swoich danych osobowych, które są nieprawidłowe – podstawa art. 16 RODO;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych art. 18 RODO:

4. prawo do usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 RODO tj.:

a) gdy dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane;

b) gdy osoba, której dane dotyczą cofnęła zgodę na podstawie której opiera się podstawa ich przetwarzania;

c) gdy wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania na mocy art. 21 RODO;

d) gdy dane były przetwarzane niezgodnie z prawem;

e) gdy dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawa krajowego;

Prawo do usunięcia danych nie dotyczy danych, które są przetwarzane w celu wywiązania się z obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze.

5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.;

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest obowiązkowe, a ich nie podanie wywoła konsekwencje przewidziane w przepisach prawa. Dane osobowe w tym celu będą pozyskiwane zarówno od osoby której dane dotyczą jak i od innych osób i centralnych rejestrów publicznych.

Odbiorcy danych

Państwa dane będą udostępniane podmiotom publicznym uprawnionym na podstawie obowiązującego prawa tj. Sądy, Prokuratura, Policja, podmiotom realizującym usługi wspomagające organizację i działania Administratora na podstawie powierzenia.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 września 2025 09:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Justyna Płodzik
Ilość wyświetleń: 7
03 września 2025 09:19 (Justyna Płodzik) - Opublikowanie dokumentu.
03 września 2025 09:19 (Justyna Płodzik) - Dodanie dokumentu. (Dokument nieopublikowany)