Zapytanie
ofertowe
Na
podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień
publicznych
( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.
) zgodnie z zapisem art. 35 ustawy o finansach publicznych ( Dz. U. z 2005r. Nr
249, poz. 2104 z późn. zm. ) oraz zasad uczciwej konkurencji, zwracam się z zaproszeniem
do złożenia swojej oferty z zapytaniem ofertowym o cenę wykonania robót
budowlanych, polegających na wykonaniu remontów cząstkowych dróg o nawierzchni
emulsyjno-grysowej i asfaltowej na terenie Gminy Pniewy.
1. Zamawiający:
Gmina
Pniewy reprezentowana przez Wójta Gminy z siedzibą w Urzędzie Gminy Pniewy , 05-652 Pniewy, tel. 48 668 64 24 wew. 19 faks : 48 668 64 24 wew. 16
2. Przedmiot
zamówienia:
Wykoanie
remontów cząstkowych dróg o nawierzchni emulsyjno - grysowej i asfaltowej na
terenie Gminy Pniewy w miejscowościach: Wiatrowiec, Osieczek, Wilczoruda,
Przykory, Józefów, Karolew, Aleksandrów, Załęże Duże, Kruszew, Przęsławice,
Pniewy, Jeziora-Nowina, Jeziora, Tomaszówka, Kruszew, Wola Pniewska, Kolonia
Jurki, Michrówek na pow. ok. 1300m² (
przy głębokości do 4 cm -300m2 , rakowizn do 2 cm - 1000m2.)
Remonty należy wykonać przy użyciu grysów
kamiennych, emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej (zwykłej np. K1-70)
bez wycinania uszkodzeń.
-
dokładne oczyszczenie przy użyciu
sprężonego powietrza miejsc przeznaczonych do remontów,
-
skropienie bitumem dna i ścianek krawędzi,
-
rozścielenie kruszywa jedną lub dwoma warstwami w zależności od głębokości
uszkodzeń,
-
skropienie bitumem rozścielonego kruszywa warstwami,
-
rozsypanie drobnego kruszywa,
-
zagęszczenie przy użyciu walca
poszczególnych warstw kruszywa.
Powierzchnie
naprawionych miejsc po całkowitym zagęszczeniu powinny być wyrównane do poziomu
remontowanych nawierzchni.
Istotne warunki zamówienia:
1) Wykonawcy przedstawiają dokument rejestracji
potwierdzający prowadzenie działalności
gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem ( dopuszczenie Wykonawcy do
obrotu prawnego - kserokopia dokumentu, podpisana za zgodność z oryginałem na
dzień złożenia ofert),
2) Wykonawcy przedstawiają polisę lub inny
dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej, niezbędnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej,
3) Wykonawcy przedstawiają uprawnienia do
wykonywania prac objętych zamówieniem - dla kierownika robót ze strony Wykonawcy oraz aktualną przynależność do
Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
4) Zamawiający nie wyraża zgody na zatrudnienie
przez Wykonawcę podwykonawców,
5) Wykonawcy ponoszą koszty związane z
przygotowaniem oferty,
6) Zapytanie ofertowe zostanie wysłane do
zaproszonych do złożenia swojej oferty Wykonawców oraz upublicznione,
7) Zamawiający informuje, że od powyższego postępowania nie mają
zastosowania procedury protestów i
odwołań,
8) Wykonawcy przygotowują swoje oferty
wypełniając Formularz Ofertowy Wykonawcy - zał. nr 1,
9) Wykonawcy przy wyliczaniu ceny ryczałtowej
brutto za kompletnie wykonany przedmiot zamówienia musi uwzględnić wszystkie
koszty i składki mogące mieć wpływ i składające się na cenę przedmiotu
zamówienia.
3. Na
ofertę składają się następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany
przez wykonawcę - zał. nr 1, w załączeniu kosztorys ofertowy, uwaga; ponieważ
obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy nie będzie miał
zastosowania na etapie oceny ofert.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji
działalności gospodarczej,
potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym
zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
3) Dokumenty potwierdzające posiadanie
uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z
przedstawionych dokumentów rejestrowych, w przypadku udzielania pełnomocnictwa do podpisywania
oferty wraz z załącznikami osobie innej niż upoważniona do reprezentacji -
dokument pełnomocnictwa,
4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które
będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
5) Kopia polisy lub innego dokumentu
ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej niezbędnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej,
UWAGA:
Jakiekolwiek
samowolne zmiany treści załączników do zapytania skutkują wykluczeniem Wykonawcy
i odrzuceniem oferty.
4. Sposób oceny i wyboru wykonawcy:
Po sprawdzeniu zgodności złożonych
dokumentów z istotnymi warunkami zamówienia
określonymi w tym zapytaniu,
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, z najniższą
ceną ryczałtową brutto za kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia.
5. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzoną w języku
polskim, w formie pisemnej, należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej:
Nazwa
i adres zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, oraz Zapytanie ofertowe -
Wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni emulsyjno-grysowej i
asfaltowej.
Miejsce
i termin złożenia oferty:
Ofertę
należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Pniewy lub dostarczyć do dnia
30
maja 2010roku do godz. 15.00 na adres Urzędu Gminy Pniewy,
05-652 Pniewy
6. Warunki płatności rozliczenia
wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po otrzymaniu faktury. Wystawienie faktur
następuje po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego, a
zapłata nastąpi w terminie 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej
faktury VAT za wykonanie prac.
7. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Mirosław Szmalec tel.48 668-64-24 wew. 19 faks 48 668-64-24 wew. 16.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Pniewy