Komunikaty

Zapytanie ofertowe



 

                                                                                                             Zapytanie ofertowe

              Na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
 ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm. ) zgodnie z zapisem art. 35 ustawy o finansach publicznych ( Dz. U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm. ) oraz zasad uczciwej konkurencji, zwracam się z zaproszeniem do złożenia swojej oferty z zapytaniem ofertowym o cenę wykonania robót budowlanych, polegających na wykonaniu remontów cząstkowych dróg o nawierzchni emulsyjno-grysowej i asfaltowej na terenie Gminy Pniewy.

1.      Zamawiający:

Gmina Pniewy reprezentowana przez Wójta Gminy z siedzibą w Urzędzie Gminy Pniewy ,  05-652 Pniewy, tel. 48 668 64 24 wew. 19  faks : 48 668 64 24 wew. 16


2.      Przedmiot zamówienia:

Wykoanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni emulsyjno - grysowej i asfaltowej na terenie Gminy Pniewy w miejscowościach: Wiatrowiec, Osieczek, Wilczoruda, Przykory, Józefów, Karolew, Aleksandrów, Załęże Duże, Kruszew, Przęsławice, Pniewy, Jeziora-Nowina, Jeziora, Tomaszówka, Kruszew, Wola Pniewska, Kolonia Jurki, Michrówek   na pow. ok. 1300m² ( przy głębokości do 4 cm -300m2 , rakowizn do 2 cm - 1000m2.)

 Remonty należy wykonać przy użyciu grysów kamiennych, emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej (zwykłej np. K1-70) bez wycinania uszkodzeń.

- dokładne oczyszczenie przy użyciu  sprężonego powietrza miejsc przeznaczonych do remontów,

- skropienie bitumem dna i ścianek krawędzi,

- rozścielenie kruszywa jedną lub dwoma warstwami w zależności od głębokości uszkodzeń,

- skropienie bitumem rozścielonego kruszywa warstwami,

- rozsypanie drobnego kruszywa,

- zagęszczenie  przy użyciu walca poszczególnych warstw kruszywa.

Powierzchnie naprawionych miejsc po całkowitym zagęszczeniu powinny być wyrównane do poziomu remontowanych nawierzchni.

Istotne warunki zamówienia:

1)   Wykonawcy przedstawiają dokument rejestracji potwierdzający prowadzenie działalności         gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem ( dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - kserokopia dokumentu, podpisana za zgodność z oryginałem na dzień złożenia ofert),

2)   Wykonawcy przedstawiają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, niezbędnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

3)   Wykonawcy przedstawiają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem - dla kierownika robót ze strony  Wykonawcy oraz aktualną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

4)   Zamawiający nie wyraża zgody na zatrudnienie przez Wykonawcę podwykonawców,

5)   Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem oferty,

6)   Zapytanie ofertowe zostanie wysłane do zaproszonych do złożenia swojej oferty Wykonawców oraz upublicznione,

7)   Zamawiający informuje,  że od powyższego postępowania nie mają zastosowania procedury protestów i  odwołań,

8)   Wykonawcy przygotowują swoje oferty wypełniając Formularz Ofertowy Wykonawcy - zał. nr 1,

9)   Wykonawcy przy wyliczaniu ceny ryczałtowej brutto za kompletnie wykonany przedmiot zamówienia musi uwzględnić wszystkie koszty i składki mogące mieć wpływ i składające się na cenę przedmiotu zamówienia.

3.    Na ofertę składają się następujące dokumenty:

1)   Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - zał. nr 1, w załączeniu kosztorys ofertowy, uwaga; ponieważ obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert.

2)   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności  gospodarczej, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3)   Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w przypadku  udzielania pełnomocnictwa do podpisywania oferty wraz z załącznikami osobie innej niż upoważniona do reprezentacji - dokument pełnomocnictwa,

4)   Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,

5)   Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej niezbędnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

UWAGA:

            Jakiekolwiek samowolne zmiany treści załączników do zapytania skutkują wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty.

4.      Sposób oceny i wyboru wykonawcy:

             Po sprawdzeniu zgodności złożonych dokumentów z istotnymi warunkami zamówienia   

             określonymi w tym zapytaniu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, z najniższą  

             ceną ryczałtową brutto  za kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia.

5.      Sposób przygotowania oferty:

Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej:

Nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, oraz Zapytanie ofertowe - Wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni emulsyjno-grysowej i asfaltowej.

Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Pniewy lub dostarczyć do dnia

30 maja 2010roku do godz. 15.00 na adres Urzędu Gminy  Pniewy,  05-652 Pniewy

6.      Warunki płatności rozliczenia wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi  po otrzymaniu faktury. Wystawienie faktur następuje po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego, a zapłata nastąpi w terminie 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonanie prac.

7.      Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

Mirosław Szmalec  tel.48 668-64-24 wew. 19 faks  48 668-64-24 wew. 16.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 maja 2010 12:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Kempiński
Ilość wyświetleń: 3674
19 maja 2010 13:17 (Dariusz Kempiński) - Zmiana treści dokumnetu.
19 maja 2010 13:12 (Dariusz Kempiński) - Zmiana treści dokumnetu.
19 maja 2010 13:01 (Dariusz Kempiński) - Dodanie załącznika.