Pniewy, dnia 17.04.2009r.
D.K.7041/2/09
Zapytanie ofertowe
Na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm. ) zgodnie z zapisem art. 35 ustawy o finansach publicznych ( Dz. U. z 2005r. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm. ) oraz zasad uczciwej konkurencji, zwracam się z zaproszeniem do złożenia swojej oferty z zapytaniem ofertowym o cenę wykonania robót budowlanych, polegających na wykonaniu remontów cząstkowych dróg o nawierzchni emulsyjno-grysowej i asfaltowej na terenie Gminy Pniewy.
1. Zamawiający:
Gmina Pniewy reprezentowana przez Wójta Gminy z siedzibą w Urzędzie Gminy Pniewy ,
05-652 Pniewy, tel. (048)6686424 wew. 19 fax: (048) 6686424 wew.16
2. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni emulsyjno – grysowej i asfaltowej na terenie Gminy Pniewy w miejscowościach: Wiatrowiec, Osieczek, Wilczoruda, Przykory, Józefów, Karolew, Aleksandrów, Załęże Duże, Kruszew, Przęsławice, Pniewy, Jeziora-Nowina, Jeziora, Tomaszówka, Kruszew, Wola Pniewska na pow. ok. 1000m². Prace polegałyby na oczyszczeniu ubytków w jezdni oraz ich uzupełnieniu grysami kamiennymi
i emulsją asfaltową, a także mechaniczne zagęszczenie przy średniej głębokości około 4cm. Gryz kamienny o frakcji 8-12 mm, 5-8 mm, 2-5 mm, emulsja asfaltowa niemodyfikowana
K1 – 70.
3. Istotne warunki zamówienia:
1) Wykonawcy przedstawiają dokument rejestracji potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem ( dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego – kserokopia dokumentu, podpisana za zgodność z oryginałem na dzień złożenia ofert),
2) Wykonawcy przedstawiają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, niezbędnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
3) Wykonawcy przedstawiają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem – dla kierownika robót ze strony Wykonawcy oraz aktualną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
4) Zamawiający nie wyraża zgody na zatrudnienie przez Wykonawcę podwykonawców,
5) Wykonawcy ponoszą koszty związane z przygotowaniem oferty,
6) Zapytania ofertowe zostają wysłane do zaproszonych do złożenia swojej oferty Wykonawców oraz upublicznione
7) Zamawiający informuje, że od powyższego postępowania nie mają zastosowania procedury protestów i odwołań,
8) Wykonawcy przygotowują swoje oferty wypełniając Formularz Ofertowy Wykonawcy – zał. nr 1,
9) Wykonawcy przy wyliczaniu ceny ryczałtowej brutto za kompletnie wykonany przedmiot zamówienia musi uwzględnić wszystkie koszty i składki mogące mieć wpływ i składające się na cenę przedmiotu zamówienia.
4. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę – zał. nr 1, w załączeniu kosztorys ofertowy, uwaga; ponieważ obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w przypadku udzielania pełnomocnictwa do podpisywania oferty wraz z załącznikami osobie innej niż upoważniona do reprezentacji – dokument pełnomocnictwa,
4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
5) Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej niezbędnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
UWAGA:
Jakiekolwiek samowolne zmiany treści załączników do zapytania skutkują wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty.
5. Sposób oceny i wyboru wykonawcy:
Po sprawdzeniu zgodności złożonych dokumentów z istotnymi warunkami zamówienia
określonymi w tym zapytaniu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, z najniższą
ceną ryczałtową brutto za kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia.
6. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, należy umieścić w zabezpieczonej kopercie opisanej:
Nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, oraz Zapytanie ofertowe – Wykonanie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni emulsyjno-grysowej i asfaltowej.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Pniewy lub dostarczyć do dnia
30 kwietnia 2009 roku do godz. 15.00 na adres Urzędu Gminy Pniewy 05-652 Pniewy
7. Warunki płatności rozliczenia wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po otrzymaniu faktury. Wystawienie faktur następuje po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego, a zapłata nastąpi w terminie 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT za wykonanie prac.
8. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Mirosław Szmalec tel.(048)668-64-24 wew. 19 fax (048) 668-64-24 wew. 16.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Pniewy