Gmina Pniewy Pniewy, dnia 23.01.2020 r.
Pniewy 2
05-652 Pniewy
Znak sprawy: R.Oś.6232.4.2020
Zaproszenie do składania ofert
Zapraszamy Państwa do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
„Wywóz nieczystości płynnych z nieruchomości użyteczności publicznej na terenie Gminy Pniewy w roku 2020”
Zakres świadczenia usług obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie:
1) ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05
2) nieczystości płynnych
z nieruchomości użyteczności publicznej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 r. zarządzanych przez Zamawiającego, tj.:
1) Urząd Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy,
2) Publiczna Szkoła Podstawowa w Karolewie, Karolew 3, 05-652 Pniewy,
3) Publiczna Szkoła Podstawowa w Jeziorze, Jeziora 45A, 05-652 Pniewy,
4) Publiczna Szkoła Podstawowa w Ciechlinie, Ciechlin 39A, 05-652 Pniewy,
5) Publiczna Szkoła Podstawowa w Kruszewie, Kruszew 57A, 05-652 Pniewy,
6) Inne nieruchomości użyteczności publicznej wskazane przez Zamawiającego
w przypadku zapotrzebowania
CPV: 90511000-2: Usługi wywozu odpadów
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie;
3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5) przestrzega przepisów dotyczących postępowania z odpadami oraz przepisów ochrony środowiska.
1) Ofertę należy złożyć:
a) w formie pisemnej osobiście w sekretariacie pok. nr 1 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy
b) w formie elektronicznej na adres e-mail: pniewy@pniewy.pl.
2) Oferty można składać do dnia 27.01.2020 r. do godz. 18:00 opatrzone napisem:
„Wywóz nieczystości płynnych z nieruchomości użyteczności publicznej na terenie Gminy Pniewy w roku 2020”
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Małgorzata Stykowska, tel. 48/668 64 24 w. 106
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające.
1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do otrzymania kopii danych podlegających przetwarzaniu;
2) prawo żądania sprostowania danych osobowych które są nieprawidłowe, a także prawo żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych[1];
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w następujących przypadkach:
a) gdy kwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
b) jeżeli przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystania,
c) Administrator nie potrzebuje już danych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Pani/Panu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
d) Jeżeli wniosła/wniósł Pani/Pan sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 RODO wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu.
4) prawo do przenoszenia danych na zasadach określonych w art. 20 RODO.
1) prawo do usunięcia danych osobowych, gdyż na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), d) oraz e) RODO – prawo to nie ma zastosowania w związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w ust. 3;
2) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż nie ma ono zastosowania, jeżeli podstawę prawną przetwarzania tych danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b) lub c) RODO.
[1] Realizacja prawa do sprostowania nie może: 1) skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa; 2) naruszać integralności protokołu zamówienia publicznego i jego załączników.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Pniewy