Konkursy na stanowisko

Wójt Gminy Pniewy Ogłasza konkurs wolne stanowisko pracy - aplikant w Straży Gminnej w Gminie Pniewy

Wójt Gminy Pniewy

Ogłasza konkurs na wolne stanowisko pracy

- aplikant w Straży Gminnej w Gminie Pniewy

 

1. Wymagania niezbędne:

1) Posiada obywatelstwo polskie;

2) Ukończył/a 21 lat;

3) Korzysta z pełni praw publicznych;

4) Posiada co najmniej wykształcenia średnie;

5) Cieszy się nienaganną opinią;

6) Jest sprawny/a pod względem fizycznym i psychicznym;

7) Nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za ściganie z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;

8) Ma uregulowany stosunek do służby wojskowej (zdolny do służby wojskowej);

9) Posiada prawo jazdy kategorii B

 

2. Wymagania dodatkowe:

1) Posiada prawo jazdy kategorii  C

2) Dobra znajomość topografii gminy Pniewy;

3) Umiejętność pracy w zespole;

4) Opanowanie i wysoka odporność na stres;

5) Wysoka kultura osobista.

 

 3. Niezbędna wiedza w zakresie przepisów:

1)      ustawa o strażach gminnych (miejskich),

2)      ustawa o wychowaniu w trzeźwości i zapobieganiu alkoholizmowi,

3)      ustawa o samorządzie gminnym,

4)      ustawa Kodeks wykroczeń,

5)      ustawa Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia,

6)      ustawa Kodeks karny (w zakresie niezbędnym na stanowisku),

7)      ustawa Kodeks postępowania karnego (w zakresie niezbędnym na stanowisku),

8)      ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,

9)      ustawa o ochronie danych osobowych,

10)    ustawa o ochronie informacji niejawnych,

11)    ustawa o dostępie do informacji publicznej,

12)    ustawa Prawo o ruchu drogowym,

13)    ustawa o  utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

 

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 

1) przestrzeganie prawa, rzetelne, bezstronne i terminowe wykonywanie poleceń przełożonych,
2) poszanowanie powagi, honoru, godności obywateli i własnej,
3) zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej,
4) podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi,
5) zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach z obywatelami, przełożonymi, podwładnymi oraz współpracownikami,
6) stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
7) zachowanie się z godnością w czasie pracy i poza nią.

8) inne zadania zlecone przez Wójta

 

 5. Wymagane dokumenty:

1) CV i List Motywacyjny;

2) Dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie do wglądu);

3) Kserokopie świadectw pracy;

4) Książeczka wojskowa (Ksero);

5) Oświadczenie kandydata( tki) że nie był (a) skazany (a) prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego przestępstwo i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnym podpisem oraz bieżącą datą.

6) Oryginał kwestionariusza osobowego

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu, z dopiskiem:

Dotyczy konkursu na stanowisko aplikant Straży Gminnej Gminy Pniewy w terminie do dnia 29.04.2011 r.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.pniewy-maz.bazagmin.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy.

Proszę umieścić w ofercie zapis:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926).”

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 kwietnia 2011 08:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Dariusz Kempiński
Ilość wyświetleń: 1570
19 kwietnia 2011 08:39 (Dariusz Kempiński) - Dodanie dokumentu.