Wójt Gminy Pniewy
Ogłasza konkurs na wolne stanowisko pracy
- aplikant w Straży Gminnej w Gminie Pniewy
1. Wymagania niezbędne:
1) Posiada obywatelstwo polskie;
2) Ukończył/a 21 lat;
3) Korzysta z pełni praw publicznych;
4) Posiada co najmniej wykształcenia średnie;
5) Cieszy się nienaganną opinią;
6) Jest sprawny/a pod względem fizycznym i psychicznym;
7) Nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za ściganie z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
8) Ma uregulowany stosunek do służby wojskowej (zdolny do służby wojskowej);
9) Posiada prawo jazdy kategorii B
2. Wymagania dodatkowe:
1) Posiada prawo jazdy kategorii C
2) Dobra znajomość topografii gminy Pniewy;
3) Umiejętność pracy w zespole;
4) Opanowanie i wysoka odporność na stres;
5) Wysoka kultura osobista.
3. Niezbędna wiedza w zakresie przepisów:
1) ustawa o strażach gminnych (miejskich),
2) ustawa o wychowaniu w trzeźwości i zapobieganiu alkoholizmowi,
3) ustawa o samorządzie gminnym,
4) ustawa Kodeks wykroczeń,
5) ustawa Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia,
6) ustawa Kodeks karny (w zakresie niezbędnym na stanowisku),
7) ustawa Kodeks postępowania karnego (w zakresie niezbędnym na stanowisku),
8) ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,
9) ustawa o ochronie danych osobowych,
10) ustawa o ochronie informacji niejawnych,
11) ustawa o dostępie do informacji publicznej,
12) ustawa Prawo o ruchu drogowym,
13) ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przestrzeganie prawa, rzetelne, bezstronne i terminowe wykonywanie poleceń przełożonych,
2) poszanowanie powagi, honoru, godności obywateli i własnej,
3) zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej,
4) podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi,
5) zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach z obywatelami, przełożonymi, podwładnymi oraz współpracownikami,
6) stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
7) zachowanie się z godnością w czasie pracy i poza nią.
8) inne zadania zlecone przez Wójta
5. Wymagane dokumenty:
1) CV i List Motywacyjny;
2) Dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie do wglądu);
3) Kserokopie świadectw pracy;
4) Książeczka wojskowa (Ksero);
5) Oświadczenie kandydata( tki) że nie był (a) skazany (a) prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego przestępstwo i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnym podpisem oraz bieżącą datą.
6) Oryginał kwestionariusza osobowego
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie urzędu, z dopiskiem:
Dotyczy konkursu na stanowisko aplikant Straży Gminnej Gminy Pniewy w terminie do dnia 29.04.2011 r.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.pniewy-maz.bazagmin.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy.
Proszę umieścić w ofercie zapis:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926).”
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Pniewy