Nabór pracowników

OGŁOSZENIE W SPRAWIE NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE, INSPEKTOR DS. OŚWIATY, KULTURY I ZDROWIA W URZĘDZIE GMINY PNIEWY

OGŁOSZENIE

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE, INSPEKTOR DS. OŚWIATY, KULTURY I ZDROWIA W URZĘDZIE GMINY PNIEWY

 

Wójt Gminy Pniewy z siedzibą Pniewy 2, 05-652 Pniewy ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektora ds. Oświaty, kultury i zdrowia. Wymiar czasu pracy: pełny etat. Rodzaj umowy: umowa o pracę. Miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy w Pniewach.

Wymagania niezbędne:

1.  obywatelstwo polskie,

2.  pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

3.  brak prawomocnego skazania za przestępstwa karne i skarbowe popełnione z winy umyślnej oraz,

     brak prowadzonych przeciwko kandydatowi postępowań karnych i skarbowych,

4.  wykształcenie wyższe,

5. Co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym, preferowane doświadczenie związane

     z zarządzaniem i organizacją systemu oświatowego,

6. znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,

7. biegła obsługa komputera (MS Office, Word, Excel),

8. umiejętność biegłego i swobodnego poruszania się w przepisach prawa samorządowego, prawa

     oświatowego, oraz kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,

9. prawo jazdy kat. B.

 

Wymagania dodatkowe:

1. samodzielność,

2. dokładność,

3. zdolności analityczne,

4. umiejętność pracy pod presją czasu.

 

Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o systemie oświaty, ustawy – Karta Nauczyciela i aktów wykonawczych do wymienionych ustaw. 2. Współpraca z organem nadzoru pedagogicznego. 3. Przygotowywanie i realizacja planów finansowych jednostki własnej, nadzór nad realizacją planów finansowych jednostek oświatowych oraz współdziałanie w tym zakresie z dyrektorami szkół i właściwymi organami Gminy Pniewy. 4. Organizowanie i nadzór obsługi finansowo-księgowej i administracyjnej jednostek oświatowych. 5. Sprawowanie kontroli wewnętrznej i nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny finansowo-budżetowej. 6. Opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczących SIO i obsługiwanych jednostek. 7. Prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym i doskonaleniem zawodowym nauczycieli, przygotowanie dokumentacji niezbędnej przy przeprowadzaniu konkursów na stanowisko dyrektora szkoły, likwidacji lub reorganizacji placówek oświatowych. 8. Prowadzenie spraw dotyczących pomocy materialnej dla uczniów. 9. Prowadzenie spraw związanych z dowożeniem uczniów do szkół. 10. Kontrola spełniania obowiązku nauki. 11. Wykonywanie w ramach upoważnień zadań organu prowadzącego wynikających z ustawy o systemie oświaty i ustawy – Karta Nauczyciela.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

  1. praca w wymiarze pełnego etatu,
  2. stanowisko wyposażone jest w zestaw komputerowy,
  3. stanowisko pracy na 1 piętrze budynku bez windy.

 

Wymagane dokumenty:

1. oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji

    zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia     

    27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych  

    osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

    (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

2. oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie

    odbytych studiów), oraz kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących

     kwalifikację.

4. kserokopie świadectw pracy,

5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,

6. oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa karne i skarbowe popełnione z winy

     umyślnej oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne lub skarbowe.

7.  oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,

8. w przypadku kandydata z orzeczoną niepełnosprawnością - kopia dokumentu potwierdzającego

    niepełnosprawność,

9. opinie, referencje,

 

Dodatkowe dokumenty:

1. życiorys – CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych zawartych w CV w procesie rekrutacji.

 Miejsce i termin składania dokumentów.

Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Pniewach, Pniewy 2 w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko „NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE, INSPEKTOR DS. OŚWIATY, KULTURY I ZDROWIA W URZĘDZIE GMINY PNIEWY” umieszczonym na kopercie. Wymagane dokumenty należy składać do dnia 27.06.2019 r. do godziny 15.00 (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Pniewach). Dokumenty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Wszelkie informacje o naborze oraz wyniki będą umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Pniewy oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pniewy.

Postępowanie składać się będzie z: 1. Selekcji wstępnej, czyli weryfikacji ofert pod względem formalnym oraz wstępnej oceny merytorycznej. Po dokonaniu analizy formalnej dokumentów aplikacyjnych kandydaci zakwalifikowani do następnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Osoby, które nie spełnią wymogów formalnych nie będą informowane. 2. Selekcji końcowej, składającej się z rozmowy kwalifikacyjnej. W Urzędzie Gminy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi 0%.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 czerwca 2019 11:23
Dokument wprowadzony do BIP przez: Justyna Płodzik
Ilość wyświetleń: 1051
17 czerwca 2019 11:24 (Justyna Płodzik) - Opublikowanie dokumentu.
17 czerwca 2019 11:24 (Justyna Płodzik) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
17 czerwca 2019 11:24 (Justyna Płodzik) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)