Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.8.2011. Nazwa zadania: Dostawa używanej nie starszej niż 10 lat koparko-ładowarki o masie całkowitej maks. 9000 kg produkowanej w krajach Unii Europejskiej

 

Pniewy, 2011-04-05

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.8.2011. Nazwa zadania: Dostawa używanej nie starszej niż 10 lat koparko-ładowarki o masie całkowitej  maks. 9000 kg produkowanej w krajach Unii Europejskiej

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Urząd Gminy Pniewy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Urząd Gminy Pniewy

Adres zamawiającego                Pniewy 2

Kod Miejscowość                        05-652 Pniewy

Telefon:                                       48 668 64 24

Faks:                                           48 668 64 24 w.16

adres strony internetowej            www.bip.pniewy.pl

adres poczty elektronicznej        pniewy@bazagmin.pl

Godziny urzędowania:                pon. od 10.00 do 18.00 , wt.,śr.,czw.,pt. od 7.30 do 15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.bip.pniewy.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy, pok. nr 7 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej, nie starszej niż 10 lat,  o masie całkowitej maks. 9000 kg wyprodukowanej w Unii Europejskiej.

A. Charakterystyka techniczna koparko-ładowarki będącej przedmiotem zamówienia:

1. koparko-ładowarka musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym,

2. masa eksploatacyjna maks. 9000 kg,

3. długość transportowa maks. 5900 mm,

4. silnik wysokoprężny o mocy znamionowej min. 95 KM, spełniający wymagania obowiązujących norm UE,

5. napęd na obie osie (4x4) z możliwością wyboru napędu na jedną lub na obie osie,

6. dopuszcza się zróżnicowanie wielkości kół przedniej i tylnej osi oraz możliwość skrętu kół tylnych,

7. skrzynia biegów manualna, synchronizowana pozwalająca na zmianę biegów podczas jazdy z elektronicznym sterowaniem zmiany kierunku jazdy,

8. maksymalna prędkość jazdy do 40 km/h,

9. dwa nie zależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się, działający na jedną lub dwie osie z możliwością hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu,

10. system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania, wyposażony w pompę hydrauliczną wielotłoczkową,

11. stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydrauliczne, z regulacją luzu, wyposażone w poduszki antypoślizgowe,

12. kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej w razie przewrócenia się zgodnej z obowiązującymi normami i przepisami UE oraz wymaganiami konstrukcji ochronnej przed spadającymi przedmiotami,

13. koparko-ładowarka musi być wyposażona w skrzynkę narzędziową, immobiliser, gaśnicę, trójkąt ostrzegawczy, pulsujące światło oszczegawcze koloru pomarańczowego, światła drogowe, halogenowe światła robocze oświetlające miejsce pracy, smarownicę,

14. fotel obrotowy operatora z zawieszeniem pneumatycznym,

15. kabinę operatora wyposażoną w wentylację i ogrzewanie, izolację dźwiękochłonną i poziomie  hałasu ok. 70 dB, sygnał dźwiękowy przedni i tylny, bezwładnościowy pas bezpieczeństwa, lusterka zewnętrzne, wycieraczki, licznik motogodzin, przepływomierz do pomiaru paliwa.

B. Układ ładowarkowy koparko-ładowarki

1. łyżka ładowarki w systemie z dwoma równoległymi siłownikami przechylana, zapewniająca samopoziomowanie łyżki,

2. układ stabilizacji łyżki ładowarkowej,

3. łyżka ładowarkowa dzielona zębami - otwierana umożliwiająca: spychanie, ładowanie, kopanie, chwytanie, rozściełanie i wyrównywanie,

4. sterowanie łyżką ładowarkową za pomocą dźwigni mechanicznych,

5. płynna regulacja zacisku szczęki łyżki ładowarkowej,

6. pojemność łyżki minimum 1,00 m3,

7. wysokość załadunku mierzona do osi sworznia łyżki ładowarki minimum 3000 mm,

8. udźwig łyżki ładowarki na pełnej wysokości minimum 2850 kg.

C. Układ koparkowo-podsiębierny koparko-ładowarki:

1. koparka z łyżką podsiębierną, z możliwością przesuwu bocznego wysięgnika,

2. z układem sterowania za pomocą dźwigni mechanicznych z możliwością wyboru schematu sterowania zgodnie z ISO i SAE,

3. łyżka koparkowo-podsiębierna o szerokości 600 mm i 300 mm,

4. ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym hydraulicznym,

5. głębokość kopania mierzona przy wysuniętym ramieniu koparki minimum 5800 mm,

6. wysokość załadunku mierzona przy złożonym ramieniu koparki minimum 3900 mm,

7. ramię koparki typu bananowego,

8. szybkozłącze mechaniczne.

Zamawiający wymaga by maszyna posiadała zużycie opon do 20% bieżnika. Dopuszcza się możliwość posiadania innych opon niż fabryczne pod warunkiem, że ich stan wskazuje na niewielki tj. 5% stopień zużycia.

Lakier oryginalny

Cena oferty zawierać musi wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a niezbędne do wykonania zadania m.in. wartość maszyny razem z osprzętem i wyposażeniem, podatek od towarów i usług plus koszty dostawy maszyny do Zamawiającego. Następnie Dostawca od tej kwoty odejmuje wszelkie zniżki i bonifikaty. Tak wyliczoną cenę zamieszcza w ofercie. Zamówienie obejmuje tylko sprzęt dostępny w Polsce na dzień składania oferty( m.in. do oceny stanu technicznego przez eksperta). Koszt dostawy w miejsce siedziby Zamawiającego pokrywa Dostawca. Po dostawie maszyny nastąpi jej uruchomienie i odebranie protokołem.

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

34144710-8    Ładowarki jezdne

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

- zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

- do tygodnia od dnia podpisania umowy

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

             Na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

2)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

 Na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

             Na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

             Na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena

50

1

stan techniczny

45

1

gwarancja rozruchowa

5

#112

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2011-04-18 do godz. 12:00

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pokój nr 1 (sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-04-18, o godz. 12:15

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pokój nr 8 (sala konferencyjna)

                      

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

umowa ramowa

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

nie stosuje się

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie stosuje się

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych                      nr ogłoszenia: 68578-2011 Data zamieszczenia 2011-04-07

 

 

 

 

 

Wiesław Nasiłowski

Wójt Gminy Pniewy

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 05.04.2011 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sławomir Wyszyński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 kwietnia 2011 09:47
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sławomir Wyszyński
Ilość wyświetleń: 2252
14 kwietnia 2011 11:53 (Sławomir Wyszyński) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_6_do_siwz_opis_przedmiotu_zamowienia.doc] do dokumentu.
14 kwietnia 2011 11:53 (Sławomir Wyszyński) - Usunięcie załącznika [zalacznik_nr_6_do_siwz_opis_przedmiotu_zamowienia.doc] z dokumentu.
14 kwietnia 2011 11:50 (Sławomir Wyszyński) - Zmiana kolejności załączników.