Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.17.2011. Nazwa zadania: Dożywianie dzieci w Publicznym Gimnazjum i Publicznych Szkołach Podstawowych na terenie gminy Pniewy

 

Pniewy, 2011-08-09

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.17.2011. Nazwa zadania: Dożywianie dzieci w Publicznym Gimnazjum i Publicznych Szkołach Podstawowych na terenie gminy Pniewy

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Urząd Gminy Pniewy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Urząd Gminy Pniewy

Adres zamawiającego                Pniewy 2

Kod Miejscowość                        05-652 Pniewy

Telefon:                                       48 668 64 24

Faks:                                           48 668 64 24 w.16

adres strony internetowej            www.bip.pniewy.pl

adres poczty elektronicznej        pniewy@pniewy.pl

Godziny urzędowania:                pon. od 10.00 do 18.00 , wt.,śr.,czw.,pt. od 7.30 do 15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.bip.pniewy.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy, pok. nr 7 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Dostawa gorących posiłków składających się z dwóch dań (zupa i drugie danie) w ilości nie mniejszej niż 63 posiłki dziennie dla dzieci w dni nauki szkolnej do Publicznego Gimnazjum w Kruszewie, Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie, Publicznej Szkole Podstawowej w Karolewie, Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze, Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie,

w godzinach rannych zgodnie z załączonym do SIWZ harmonogramem oraz dostawa posiłków nie mniej niż 32 dla punktu przedszkolnego przy PSP W Jeziorze, na które składają się : śniadanie, ciepły obiad z dwóch dań tak, jak dla dzieci szkolnych, ale w zmniejszonych porcjach i podwieczorek Ustala się, że oferta cenowa za jeden posiłek będzie jednakowa dla posiłku dla dzieci w wieku szkolnym jak i przedszkolnym.

Dostawa  zgodnie z harmonogramem lub po uzgodnieniu z dyrektorem PSP w Jeziorze.

Posiłki dla dzieci w wieku szkolnym będą dostarczane od 1.10.2011 do 28.06.2012 r.

Posiłki dla dzieci w wieku przedszkolnym będą dostarczane od 1.09.2011 r. do 31.07.2012 r

Cena ofertowa to cena za jeden posiłek (zestaw dań).

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

15894210-6 posiłki szkolne

E015-1 - dostawy

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

od 01.09.2011 r. do 31.07.2012 r.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

      2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej  3 dostaw  w zakresie dostarczania posiłków w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -Wykonawca dokonujący dystrybucji posiłków do poszczególnych szkół i punktu przedszkolnego stosuje w tym celu odpowiednie naczynia i pojemniki, spełniające wymagania zgodne z obowiązującymi przepisami, zapewniające zachowanie odpowiedniej temperatury i higieny. Dostarczenie posiłków następuje zgodnie z harmonogramem - załącznikiem nr 2 do SIWZ

Wykonawca musi posiadać odpowiednie środki transportu umożliwiające transport zgodnie z przepisami i warunkami higieny. Osoby zdolne do wykonania zamówienia na podstawie wykazu wykonawcy i oświadczenia o ich kwalifikacjach

4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

           

 

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

100

#112

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2011-08-18 do godz. 12:00

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pokój nr 1 (sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-08-18, o godz. 12:15

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pokój nr 8 (sala konferencyjna)

                     

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie przewiduje się

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

nie przewiduje się

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie przewiduje się

 

 

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 237670-2011 Data zamieszczenia 2011-08-09

 

 

 

Wiesław Nasiłowski

Wójt Gminy Pniewy

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 09.08.2011 R.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sławomir Wyszyński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 sierpnia 2011 15:29
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sławomir Wyszyński
Ilość wyświetleń: 2082
10 sierpnia 2011 07:46 (Sławomir Wyszyński) - Zmiana kolejności załączników.
10 sierpnia 2011 07:46 (Sławomir Wyszyński) - Zmiana kolejności załączników.
10 sierpnia 2011 07:46 (Sławomir Wyszyński) - Zmiana kolejności załączników.