Pniewy, 2011-08-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.17.2011. Nazwa zadania: Dożywianie dzieci w Publicznym Gimnazjum i Publicznych Szkołach Podstawowych na terenie gminy Pniewy
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Urząd Gminy Pniewy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Urząd Gminy Pniewy
Adres zamawiającego Pniewy 2
Kod Miejscowość 05-652 Pniewy
Telefon: 48 668 64 24
Faks: 48 668 64 24 w.16
adres strony internetowej www.bip.pniewy.pl
adres poczty elektronicznej pniewy@pniewy.pl
Godziny urzędowania: pon. od 10.00 do 18.00 , wt.,śr.,czw.,pt. od 7.30 do 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.pniewy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy, pok. nr 7 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Dostawa gorących posiłków składających się z dwóch dań (zupa i drugie danie) w ilości nie mniejszej niż 63 posiłki dziennie dla dzieci w dni nauki szkolnej do Publicznego Gimnazjum w Kruszewie, Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie, Publicznej Szkole Podstawowej w Karolewie, Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze, Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie,
w godzinach rannych zgodnie z załączonym do SIWZ harmonogramem oraz dostawa posiłków nie mniej niż 32 dla punktu przedszkolnego przy PSP W Jeziorze, na które składają się : śniadanie, ciepły obiad z dwóch dań tak, jak dla dzieci szkolnych, ale w zmniejszonych porcjach i podwieczorek Ustala się, że oferta cenowa za jeden posiłek będzie jednakowa dla posiłku dla dzieci w wieku szkolnym jak i przedszkolnym.
Dostawa zgodnie z harmonogramem lub po uzgodnieniu z dyrektorem PSP w Jeziorze.
Posiłki dla dzieci w wieku szkolnym będą dostarczane od 1.10.2011 do 28.06.2012 r.
Posiłki dla dzieci w wieku przedszkolnym będą dostarczane od 1.09.2011 r. do 31.07.2012 r
Cena ofertowa to cena za jeden posiłek (zestaw dań).
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
15894210-6 posiłki szkolne
E015-1 - dostawy
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
od 01.09.2011 r. do 31.07.2012 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 dostaw w zakresie dostarczania posiłków w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -Wykonawca dokonujący dystrybucji posiłków do poszczególnych szkół i punktu przedszkolnego stosuje w tym celu odpowiednie naczynia i pojemniki, spełniające wymagania zgodne z obowiązującymi przepisami, zapewniające zachowanie odpowiedniej temperatury i higieny. Dostarczenie posiłków następuje zgodnie z harmonogramem - załącznikiem nr 2 do SIWZ
Wykonawca musi posiadać odpowiednie środki transportu umożliwiające transport zgodnie z przepisami i warunkami higieny. Osoby zdolne do wykonania zamówienia na podstawie wykazu wykonawcy i oświadczenia o ich kwalifikacjach
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
cena |
100 |
#112
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2011-08-18 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Pniewy
Pniewy 2
05-652 Pniewy
Pokój nr 1 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-08-18, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Pniewy
Pniewy 2
05-652 Pniewy
Pokój nr 8 (sala konferencyjna)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie przewiduje się
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie przewiduje się
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie przewiduje się
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 237670-2011 Data zamieszczenia 2011-08-09
Wiesław Nasiłowski
Wójt Gminy Pniewy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Pniewy