Pniewy, 2011-08-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.19.2011. Nazwa zadania: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Urząd Gminy Pniewy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Urząd Gminy Pniewy
Adres zamawiającego Pniewy 2
Kod Miejscowość 05-652 Pniewy
Telefon: 48 668 64 24
Faks: 48 668 64 24 w.16
adres strony internetowej www.bip.pniewy.pl
adres poczty elektronicznej pniewy@pniewy.pl
Godziny urzędowania: pon. od 10.00 do 18.00 , wt.,śr.,czw.,pt. od 7.30 do 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.pniewy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy, pok. nr 4 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
2.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze:
1) działki nr 38, położonej we wsi Michrów-Stefów, t. j. części tekstowej i graficznej uchwały oraz przygotowanie dokumentów dla procedury planistycznej planu - zgodnie z uchwałą Rady Gminy Pniewy Nr XXXV/196/2009 z dnia 24 września 2009r. o przystąpieniu do zmiany w/w planu,
2) działki nr 26/19, położonej we wsi Michrówek, t. j. części tekstowej i graficznej uchwały oraz przygotowanie dokumentów dla procedury planistycznej planu - zgodnie z uchwałą Rady Gminy Pniewy Nr XXXVIII/197/2009 z dnia 24 września 2009r. o przystąpieniu do zmiany w/w planu,
3) działek nr 311/5, 314/2 i 363/18, położonych we wsi Przęsławice, t. j. części tekstowej i graficznej uchwały oraz przygotowanie dokumentów dla procedury planistycznej planu - zgodnie z uchwałą Rady Gminy Pniewy Nr XXXVIII/198/2009 z dnia 24 września 2009r. o przystąpieniu do zmiany w/w planu,
4) działki nr 48, położonej we wsi Wilczoruda-Parcela, t. j. części tekstowej i graficznej uchwały oraz przygotowanie dokumentów dla procedury planistycznej planu - zgodnie z uchwałą Rady Gminy Pniewy Nr XXXVIII/199/2009 z dnia 24 września 2009r. o przystąpieniu do zmiany w/w planu,
5) działki nr 78/2, położonej we wsi Natalin, t. j. części tekstowej i graficznej uchwały oraz przygotowanie dokumentów dla procedury planistycznej planu - zgodnie z uchwałą Rady Gminy Pniewy Nr XXXVIII/200/2009 24 września 2009r. o przystąpieniu do zmiany w/w planu,
6) działki nr 35, położonej we wsi Kornelówka, t. j. części tekstowej i graficznej uchwały oraz przygotowanie dokumentów dla procedury planistycznej planu - zgodnie z uchwałą Rady Gminy Pniewy Nr XXXIX/211/09 z dnia listopada 2009r. o przystąpieniu do zmiany w/w planu.
2.2. Opracowanie projektu zmian planów winno być zgodne ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla wyżej wymienionych działek, zgodnie z podjętą uchwałą nr VIII/44/11 Rady Gminy Pniewy z dnia 15 kwietnia 2011 roku w sprawie uchwalenia zmiany "Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pniewy" oraz zgodnie z ustawą z 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z póź. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) obejmować będzie:
1) Uzyskanie uzgodnień i opinii,
2) Projekt planu - tekst z rysunkiem planu i koniecznymi załącznikami,
3) Opracowanie ekofizjograficzne,
4) Prognozę ekonomiczną planu,
5) Wniosek o zgodę rolną i leśną /jeżeli będzie konieczne/,
6) Przygotowanie dokumentów do procedury planistycznej.
Opracowanie powinno być wykonane w wersji papierowej i elektronicznej - w formie powszechnie dostępnej na CD. Projekt zmiany planu w wersji gotowej do udostępnienia, do opiniowania, uzgadniania i uchwalania - 5 egzemplarzy + część graficzna w ilości niezbędnej do uzgodnień i opinii oraz dodatkowo 3 egzemplarze na nośniku elektronicznym. Ponadto jeden egzemplarz części graficznej powinien być wykonany w formie planszy do wywieszenia.
Obszar opracowania: 20,90 ha
2.3. Materiały wyjściowe do opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego są do wglądu w Urzędzie Gminy Pniewy.
2.4. Do obowiązków Wykonawcy poza sporządzeniem przedmiotu umowy, zgodnie z ustawową procedurą należy:
1) Uczestniczenie w posiedzeniu Komisji urbanistyczno-architektonicznej, jak również w innych posiedzeniach, dotyczących przedmiotu umowy,
2) Uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami,
3) Zajęcie w formie pisemnej stanowiska w sprawach:
a) Opinii i uzgodnień dokonanych przez jednostki i organy właściwe do opiniowania i uzgadniania projektu studium i planu/planów,
b) Wniesionych uwag do wyłożonych do publicznego wglądu projektu studium i planu/planów,
4) Wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień oraz uwzględnionych uwag wniesionych w trakcie wyłożenia studium oraz projektu planu/planów do publicznego wglądu,
5) Czuwanie nad zachowaniem przez Zamawiającego procedur obowiązujących przy sporządzaniu przedmiotu umowy.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
71400000-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
2011-12-28
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja) - wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie projektowanie w planowaniu przestrzennym
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej realizacji co najmniej 3 usług w zakresie sporządzania opracowań planu lub/i zmiany planu zagospodarowania przestrzennego, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
przedstawienie odpowiednich referencji z nie mniej niż 3 opracowań o podobnym zakresie
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
cena |
100 |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2011-09-02 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Pniewy
Pniewy 2
05-652 Pniewy
Pokój nr 1 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-09-02, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Pniewy
Pniewy 2
05-652 Pniewy
Pokój nr 8 ( sala konferencyjna )
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 255046-2011 Data zamieszczenia 2011-08-23
Wiesław Nasiłowski
Wójt Gminy Pniewy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Pniewy