Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.19.2011. Nazwa zadania: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

 

Pniewy, 2011-08-23

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.19.2011. Nazwa zadania: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Urząd Gminy Pniewy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Urząd Gminy Pniewy

Adres zamawiającego                Pniewy 2

Kod Miejscowość                        05-652 Pniewy

Telefon:                                       48 668 64 24

Faks:                                           48 668 64 24 w.16

adres strony internetowej            www.bip.pniewy.pl

adres poczty elektronicznej        pniewy@pniewy.pl

Godziny urzędowania:                pon. od 10.00 do 18.00 , wt.,śr.,czw.,pt. od 7.30 do 15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.bip.pniewy.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy, pok. nr 4 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

2.1       Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze:

1)         działki nr 38, położonej we wsi Michrów-Stefów, t. j. części tekstowej i graficznej uchwały oraz przygotowanie dokumentów dla procedury planistycznej planu - zgodnie z uchwałą Rady Gminy Pniewy Nr XXXV/196/2009 z dnia 24 września 2009r. o przystąpieniu do zmiany w/w planu,

2)         działki nr 26/19, położonej we wsi Michrówek, t. j. części tekstowej i graficznej uchwały oraz przygotowanie dokumentów dla procedury planistycznej planu - zgodnie z uchwałą Rady Gminy Pniewy Nr XXXVIII/197/2009 z dnia 24 września 2009r. o przystąpieniu do zmiany w/w planu,

3)         działek nr 311/5, 314/2 i 363/18, położonych we wsi Przęsławice, t. j. części tekstowej i graficznej uchwały oraz przygotowanie dokumentów dla procedury planistycznej planu - zgodnie z uchwałą Rady Gminy Pniewy Nr XXXVIII/198/2009 z dnia 24 września 2009r. o przystąpieniu do zmiany w/w planu,

4)         działki nr 48, położonej we wsi Wilczoruda-Parcela, t. j. części tekstowej i graficznej uchwały oraz przygotowanie dokumentów dla procedury planistycznej planu - zgodnie z uchwałą Rady Gminy Pniewy Nr XXXVIII/199/2009 z dnia 24 września 2009r. o przystąpieniu do zmiany w/w planu,

5)         działki nr 78/2, położonej we wsi Natalin, t. j. części tekstowej i graficznej uchwały oraz przygotowanie dokumentów dla procedury planistycznej planu - zgodnie z uchwałą Rady Gminy Pniewy Nr XXXVIII/200/2009 24 września 2009r. o przystąpieniu do zmiany w/w planu,

6)         działki nr 35, położonej we wsi Kornelówka, t. j. części tekstowej i graficznej uchwały oraz przygotowanie dokumentów dla procedury planistycznej planu - zgodnie z uchwałą Rady Gminy Pniewy Nr XXXIX/211/09 z dnia listopada 2009r. o przystąpieniu do zmiany w/w planu.

 

2.2.      Opracowanie projektu zmian planów winno być zgodne ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla wyżej wymienionych działek, zgodnie z podjętą uchwałą nr VIII/44/11 Rady Gminy Pniewy z dnia 15 kwietnia 2011 roku w sprawie uchwalenia zmiany "Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pniewy" oraz zgodnie z ustawą z 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z póź. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) obejmować będzie:

1)         Uzyskanie uzgodnień i opinii,

2)         Projekt planu - tekst z rysunkiem planu i koniecznymi załącznikami,

3)         Opracowanie ekofizjograficzne,

4)         Prognozę ekonomiczną planu,

5)         Wniosek o zgodę rolną i leśną /jeżeli będzie konieczne/,

6)         Przygotowanie dokumentów do procedury planistycznej.

Opracowanie powinno być wykonane w wersji papierowej i elektronicznej - w formie powszechnie dostępnej na CD. Projekt zmiany planu w wersji gotowej do udostępnienia, do opiniowania, uzgadniania i uchwalania - 5 egzemplarzy + część graficzna w ilości niezbędnej do uzgodnień i opinii oraz dodatkowo 3 egzemplarze na nośniku elektronicznym. Ponadto jeden egzemplarz części graficznej powinien być wykonany w formie planszy do wywieszenia.

Obszar opracowania: 20,90 ha

2.3.      Materiały wyjściowe do opracowania projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego są do wglądu w Urzędzie Gminy Pniewy.

2.4.      Do obowiązków Wykonawcy poza sporządzeniem przedmiotu umowy, zgodnie z ustawową procedurą należy:

1)         Uczestniczenie w posiedzeniu Komisji urbanistyczno-architektonicznej, jak również w innych posiedzeniach, dotyczących przedmiotu umowy,

2)         Uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie studium rozwiązaniami,

3)         Zajęcie w formie pisemnej stanowiska w sprawach:

a)         Opinii i uzgodnień dokonanych przez jednostki i organy właściwe do opiniowania i uzgadniania projektu studium i planu/planów,

b)         Wniesionych uwag do wyłożonych do publicznego wglądu projektu studium i planu/planów,

4)         Wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień oraz uwzględnionych uwag wniesionych w trakcie wyłożenia studium oraz projektu planu/planów do publicznego wglądu,

5)         Czuwanie nad zachowaniem przez Zamawiającego procedur obowiązujących przy sporządzaniu przedmiotu umowy.

 

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

71400000-2  Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

2011-12-28

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

             działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja) - wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie projektowanie w planowaniu przestrzennym

      2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

wymagane jest wykazanie przez wykonawcę  realizacji co najmniej  realizacji co najmniej 3 usług w zakresie sporządzania opracowań planu lub/i zmiany planu zagospodarowania przestrzennego, w  okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

przedstawienie odpowiednich referencji z nie mniej niż 3 opracowań o podobnym zakresie

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

      4)         sytuacji ekonomicznej i finansowej,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

           

 

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

100

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2011-09-02 do godz. 12:00

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pokój nr 1 (sekretariat)

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-09-02, o godz. 12:15

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pokój nr 8 ( sala konferencyjna )

 

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

nie dotyczy

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 255046-2011 Data zamieszczenia 2011-08-23

 

 

 

Wiesław Nasiłowski

Wójt Gminy Pniewy

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23.02.2011 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sławomir Wyszyński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 sierpnia 2011 11:51
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sławomir Wyszyński
Ilość wyświetleń: 3066
23 sierpnia 2011 11:56 (Sławomir Wyszyński) - Dodanie załącznika [zal_nr_8.rtf] do dokumentu.
23 sierpnia 2011 11:56 (Sławomir Wyszyński) - Dodanie załącznika [zal_nr_7.rtf] do dokumentu.
23 sierpnia 2011 11:56 (Sławomir Wyszyński) - Dodanie załącznika [zal_nr_6.rtf] do dokumentu.