Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.15.2012. Nazwa zadania: Zaprojektowanie, wykonanie i montaż systemu radarowego, masztów fotoradarowych na terenie gminy Pniewy

 

Pniewy, 2012-06-11

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.15.2012. Nazwa zadania: Zaprojektowanie, wykonanie i montaż systemu radarowego, masztów fotoradarowych na terenie gminy Pniewy

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień  (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Urząd Gminy Pniewy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Urząd Gminy Pniewy

Adres zamawiającego                Pniewy 2

Kod Miejscowość                        05-652 Pniewy

Telefon:                                       48 668 64 24

Faks:                                           48 668 64 24 w.16

adres strony internetowej            www.bip.pniewy.pl

adres poczty elektronicznej        pniewy@pniewy.pl

Godziny urzędowania:                pon. od 10.00 do 18.00 , wt.,śr.,czw.,pt. od 7.30 do 15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.bip.pniewy.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy, pok. nr 15 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1.         Przedmiotem zamówienia jest:

a)         Opracowanie projektu budowlanego dla 2 stanowisk fotoradarów w miejscowości Pniewy przy drodze krajowej nr 50 wraz z niezbędnymi przyłączami energetycznymi, wymaganymi uzgodnieniami (szczegółową lokalizację masztów należy uzgodnić z Zamawiającym), uzyskanie odpowiednich decyzji umożliwiających kompleksowe przeprowadzenie robót budowlanych,

b)         Wykonanie przyłączy energetycznych do masztów fotoradarów z wykonaniem fundamenów pod maszty,

c)         Dostawa, zainstalowanie oraz przyłączenie do sieci energetycznej (230V) dwóch stacjonarnych urządzeń radarowych (samoczynnie rejestrujących i przesyłających bezprzewodowo zarejestrowane dane o wykroczeniach polegających na przekroczeniu dozwolonej prędkości popełnianych przez kierowców pojazdów silnikowych do siedziby Straży Gminnej) wraz z masztami,

d)         Dostawa dwóch lamp błyskowych sterowanych i synchronizowanych cyfrowo wraz ze słupami, współpracujących z dostarczonymi urządzeniami radarowymi,

e)         Dostawa oprogramowania wspomagającego wypełnianie dokumentów, niezbędnych Straży Gminnej w prowadzonych postępowaniach wykroczeniowych,

f)         Dostawa dwóch zestawów komputerowych do siedziby Straży Gminnej.

g)         Dostawa ręcznego symulatora prędkości z możliwością nastawiania dowolnej prędkości do wykorzystania podczas kontroli poprawnego działania radaru przez Zamawiającego,

h)         Szkolenie min. 8-godzinne pracowników Straży Gminnej przez Wykonawcę co do obsługi urządzeń, przesyłania danych, prowadzenia postępowania w dostarczonym systemie oraz sprawowanie nadzoru nad postępowaniem pracowników przez min. pierwszy miesiąc pracy systemu.

2.         Miejsce zainstalowania urządzeń: przejście dla pieszych na drodze krajowej nr 50 w miejscowości Pniewy.

Wymagania Zamawiającego dotyczące sprzętu

2.1.      Wykonawca musi zaoferować urządzenia radarowe wraz z masztami umożliwiające prawidłową realizację zamówienia, tj. urządzenia, które:

a)         spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 listopada 2007 r. w sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym, oraz szczegółowego zakresu badań i sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrządów pomiarowych (Dz. U. z 2007 r. Nr 225, poz. 1663),

b)         pomiar uzyskany za pomocą urządzeń stanowić ma, w rozumieniu obowiązującego prawa karnego, dowód w postępowaniu w przedmiocie przekroczenia dozwolonej prędkości na drodze publicznej przez kierującego pojazdem, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.),

c)         urządzenia radarowe mają posiadać zatwierdzenie typu urządzenia; najpóźniej do dnia podpisania portokołu odbioru mają być dostarczone do siedziby Zamawiającego świadectwa legalizacji urządzeń,

d)         urządzenia radarowe muszą być zdolne rejestrować minimalnie 2 wykroczenia na sekundę z wykorzystaniem lampy błyskowej;

e)         urządzenia radarowe muszą mieć możliwość monitorowania i wykrywania wykroczeń dokonywanych na wielopasmowej drodze (minimum 2 pasy w jednym kierunku), we wszystkich warunkach oświetleniowych;

f)         urządzenia muszą być zdolne do generowania obrazu cyfrowego (zdjęcia i filmu - zdjęcia minimalnie o rozdzielczości 11 milionów pikseli i filmu przynajmniej 1,3 miliona pikseli). Zdjęcia muszą zawierać następujące dane: czytelny obraz przedniej tablicy rejestracyjnej pojazdu w miejscu jej instalacji na pojeździe, wyraźny obraz twarzy kierowcy, pozwalający na jego bezsporną identyfikację, otoczenie lokalizacji, w której dokonano wykroczenia, kolorowy obraz pojazdu mechanicznego podczas wykroczenia, dzień, miesiąc i rok wykroczenia, czas popełnionego wykroczenia w godzinach, minutach i sekundach, obowiązujące ograniczenie prędkości, prędkość pojazdu w kilometrach na godzinę, adres / przyjęty kod lokalizacji, unikalną, niepowtarzalną sygnaturę przypisaną do jednego wykroczenia. Film wideo musi mieć długość wystarczającą do pokazania kontekstu wykroczenia (min. 10 sek.);

g)         niedopuszczalne jest aby urządzenia radarowe wykonywały zdjęcia na których położenie tablicy rejestracyjnej pojazdu będzie inne niźli jej rzeczywiste miejsce instalacji w pojeździe,

h)         urządzenia radarowe muszą umożliwiać rejestrację prędkość pojazdów oraz zdarzeń drogowych zarówno dla pojazdów osobowych i ciężarowych, z możliwością nastawienia niezależnych limitów prędkości, przy czym urządzenia radarowe mają określać rodzaj pojazdu poprzez pomiar jego długości,

i)          urządzenia radarowe muszą być wyposażone w urządzenie nadawczo odbiorcze wraz zespołem antenowym, które automatycznie blokuje pomiar w przypadku braku pewności dotyczącej jego poprawności m.in. na podstawie analizy ilości obiektów znajdujących się aktualnie w zasięgu wiązki,

j)          urządzenia radarowe muszą zapewniać cyfrowe sterowanie lampami błyskowymi uwzględniające wyniki pomiaru warunków oświetleniowych oraz wyzwolenie lampy zsynchronizowane na podstawie pomiaru prędkości pojazdu,

k)         zdjęcie dokumentujące wykroczenie ma bezspornie odzwierciedlać rzeczywistą porę dnia (dzień, noc), a zgromadzony materiał dowodowy ma umożliwiać bezsporną identyfikację pojazdu, którego kierowca popełnił wykroczenie, w tym również w sytuacji, gdy na zdjęciu jest ujawnionych więcej niż jeden pojazd,

l)          zdjęcia z urządzenia rejestrującego mają umożliwiać automatyczne odczytywanie numerów tablic rejestracyjnych za wyjątkiem najtrudniejszych warunków atmosferycznych,

m)       rejestracja wykroczeń ma się odbywać dla zakresu prędkości w zakresie od 20 km/h do 300 km/h co ma być potwierdzone w zatwierdzeniu typu;

n)         urządzenia mają działać 24 godziny na dobę bez względu na porę dnia i warunki atmosferyczne; mają posiadać możliwość pracy w zakresie temperatur od -30 st. C do +60 st. C, potwierdzoną wpisem w zatwierdzeniu typu;

o)         urządzenia mają być odporne na zniszczenia, uszkodzenia, czynniki środowiskowe i warunki atmosferyczne;

p)         urządzenie rejestrujące po zainstalowaniu na słupie/maszcie musi mieć możliwość zdalnej konfiguracji bez konieczności bezpośredniej, ręcznej interwencji operatora. Konfiguracja urządzenia będzie możliwa zarówno w miejscu instalacji jak i zdalnie,          a dostęp do osprzętu będzie kontrolowany i zapisywany w sposób umożliwiający jego prześledzenie.

q)         dane z urządzenia rejestrującego muszą być transmitowane bezpośrednio do siedziby Straży Gminnej w Pniewach;

r)         dane dotyczące wykroczeń muszą być zakodowane w sposób uniemożliwiający ich odczytanie osobom nieupoważnionym w przypadku ich nieuprawnionego przejęcia. Dane muszą być możliwe do odczytania przy wykorzystaniu oprogramowania deszyfrującego, pochodzącego od Wykonawcy. Dostępne musi być również oprogramowanie umożliwiające odczyt oryginalnego materiału dowodowego przez sąd;

s)         wszystkie informacje o blokach danych ze zdjęć wykroczeń muszą być odczytywane automatycznie z konfiguracji systemu lokalizacji (np. z karty pamięci) bez konieczności ręcznego wprowadzania danych;

t)          urządzenie musi mieć możliwość szybkiej i prostej zamiany pomiędzy obudowami - bez konieczności wsparcia inżynierskiego dostawcy lub re-kalibracji;

u)         urządzenie musi być wystarczająco lekkie, aby mogło być obsługiwane przez jedną osobę. Jako wystarczająco lekkie rozumie się ciężar dopuszczony do podniesienia przez jedną osobę zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP;

v)         obudowa urządzenia rejestrującego i maszty muszą być skonstruowane w taki sposób, aby uniemożliwić akty wandalizmu;

w)        powierzchnie malowane  masztu i obudowy muszą zapewniać łatwe czyszczenie ze śladów graffiti oraz zanieczyszczeń drogowych;

x)         zainstalowane maszty muszą zapewniać dostęp do urządzenia rejestrującego przy użyciu przesuwnego mechanizmu oporowego;

y)         maszt musi umożliwiać minimalne czynności utrzymaniowe i ma zawierać ręczny system zabezpieczenia pozwalający na opuszczanie/podnoszenie obudowy bez nadmiernego wysiłku ze strony operatora;

z)         minimalna wysokość masztu musi być taka, aby osoba wysokiego wzrostu nie była w stanie dosięgnąć obudowy zawierającej urządzenia rejestrujące, tzn. spód obudowy musi być co najmniej na wysokości 3,10 m od podłoża;

aa)       przesuwny mechanizm masztu ma być zabezpieczony w swojej pozycji pionowej (pozycji operacyjnej) przez drzwi masztu. Drzwi mają być zamknięte i zabezpieczone przez bezpieczne zamki, odporne na akty wandalizmu;

bb)       zewnętrzny zamek drzwi musi być zabezpieczony w taki sposób, aby nie było możliwe jego zniszczenie oraz aby w każdej sytuacji było możliwe jego otwarcie przez osobę uprawnioną;

cc)       maszty muszą być fabrycznie nowe, wykonane z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne, pokryte powłoką gwarantującą trwałość i estetykę, zamontowane do podstawy w sposób uniemożliwiających ich zdemontowanie przez wandali. Podstawa musi być odlana z betonu z odpowiednią kanalizacją (która ma być zabezpieczona przed rdzewieniem) w celu umieszczenia w niej niezbędnego okablowania;

 

2.2.      Wykonawca musi zaoferować lampy błyskowe umożliwiające prawidłową realizację zamówienia, tj. urządzenia, które:

a)         gwarantują maksymalną energię błysku 500J, przy czym energia błysku ma być automatycznie i cyfrowo sterowana na 256 poziomach w zależności od warunków oświetleniowych,

b)         spełniają wymogi standardu EN 61010.1:2001

c)         lampa błyskowa musi dostatecznie oświetlać minimum 2 pasy ruchu, tak aby na każdym z nich można było bez problemu odczytać numery tablic rejestracyjnych oraz rozpoznać twarz kierującego pojazdem;

d)         lampa błyskowa musi umożliwiać wykonywanie błysków widzialnym światłem białym które nie może oślepiać kierujących pojazdami;

e)         lampy błyskowe mają mieć konstrukcję umożliwiającą ich posadowienie na słupach oddalonych od masztów z urządzeniami radarowymi w celu uzyskania jak najlepszego doświetlenia przodu pojazdu i uzyskania jak najlepszej widoczności twarzy kierowcy. Nie dopuszcza się zastosowania lamp błyskowych zintegrowanych z urządzeniem radarowym bądź zintegrowanych z masztami urządzeń radarowych.

 

2.3.      Wykonawca musi zaoferować oprogramowanie wspomagające wypełnianie dokumentów, niezbędnych Straży Gminnej w prowadzonych postępowaniach wykroczeniowych:

a)         Licencja na oprogramowanie ma być dożywotnia, obejmować dowolną ilość komputerów w Siedzibie Straży i nie wymagać dodatkowych opłat w trakcie użytkowania                            (z wyłączeniem opłaty za uaktualnienie do wyższej wersji),

b)         Oprogramowanie ma wspierać prowadzenie postępowania mandatowego od momentu zarejestrowania wykroczenia do momentu zamknięcia sprawy,

c)         Oprogramowanie ma umożliwiać dostęp do wszystkich informacji pochodzących z urządzeń radarowych odnośnie wykroczeń, nawet jeśli nie wszystkie są wykorzystywane w każdym postępowaniu mandatowym,

d)         Oprogramowanie musi posiadać zintegrowany system do odtwarzania filmów zarejestrowanych przez urządzenia radarowe,

e)         Oprogramowanie ma współpracować z posiadanym przez Zamawiającego przyrządem laserowym TruCAM, będącym na wyposażeniu Straży Gminnej i zapewniać import zarejestrowanych wykroczeń za pomocą tego przyrządu oraz prowadzenie postępowania mandatowego,

 

2.4.      Wykonawca musi zaoferować dwa zestawy komputerowe PC umożliwiające prawidłową realizację procesu postępowania mandatowego o minimalnych parametrach:

a)         Procesor - min. dwurdzeniowy Intel o częstotliwości co najmniej 2 GHz lub innego typu x86 równoważny pod względem wydajności,

b)         Płyta główna - min. 1 złącze PCI Express x16, zintegrowana karta dźwiękowa, min. 6 złączy USB 2.0, min. 1 złącze PCI, min. 4 złącza SATA III, obsługa pamięci RAM min. DDR3 1066 MHz,

c)         Pamięć operacyjna - min. 2 x 1 GB 1066 MHz Dual Chanel, min. DDR3 z możliwością rozbudowy do 16 GB,

d)         Dysk twardy - min. 320 GB, SATA III

e)         Karta graficzna - posiadająca min. wyjście VGA i obsługująca rozdzielczość 1920x1080 pikseli, zintegrowana z płytą główną,

f)         monitor LCD LED o przekątnej ekranu: min. 19 cali obsługujący rozdzielczość 1920x1080 pikseli, posiadający min. wejście VGA, spełniający normy TCO99, Energy Star 4.1, ISO 13406-2, posiadający certyfikat CE,

g)         Wewnętrzny czytnik kart pamięci obsługujący m.in. SD, microSD,

h)         Zasilacz min. 350 W typu silent (średnica wiatraka 12 cm),

i)          Napęd optyczny - DVD+/-RW Dual Layer, wewnętrzny SATA

j)          Karta sieciowa - zintegrowana z płytą główną, Gigabit 10/100/1000 Mbps

k)         Wymagane wejścia - min. VGA, min. 6xUSB (min. 4 z tyłu, min. 2 z przodu/boku, klawiatura, mysz, RJ-45, wejście słuchawek i mikrofonu z przodu obudowy,

l)          Obudowa - typu Mini Tower,

m)       Mysz - optyczna na złączu  USB min 800 dpi z certyfikatem CE,

n)         Klawiatura - QWERTY z długim klawiszem spacji z certyfikatem CE,

o)         Oprogramowanie - zainstalowany system Microsoft Windows 7 Professional PL 64 bit posiadający licencję uprawniającą do legalnej instalacji systemu, dołączone sterowniki dla Windows 7 Professional 64 bit (na płycie CD lub DVD),

p)         Oba zestawy mają mieć identyczną konfigurację, zgodność CE, możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony producenta,

q)         Gwarancja na zestawy komputerowe ma wynosić min. 36 miesięcy - dostarczone zestawy muszą posiadać poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną jednoznacznie identyfikującą urządzenie,

- w okresie objętym gwarancją Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego usuwania usterek uszkodzonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego lub nieodpłatnej dostawy sprzętu wolnego od wad do siedziby Zamawiającego,

-  Wykonawca zobowiązuje się zapewnić na czas naprawy sprzęt zastępczy, co najmniej tej samej funkcjonalności i zbliżonych parametrach technicznych,

- Z uwagi na ochronę danych, sprzęt oddawany do naprawy pozbawiony będzie dysku twardego, w tym celu Wykonawca i Zamawiający (lub osoby przez nich wskazane) komisyjnie dokonają jego wymontowania na czas naprawy,

- w przypadku, gdy ten sam element komputera będzie 3 razy naprawiany, Zamawiającemu będzie przysługiwać wymiana elementu na nowy, taki sam lub odpowiedni.

 

2.5.      Wykonawca musi zaoferować ręczny symulator prędkości z możliwością nastawiania dowolnej prędkości do wykorzystania podczas kontroli poprawności działania radaru przez Zamawiającego:

a)         Symulator umożliwia symulację najazdu jak i odjazd pojazdu, jak również różne typy pojazdów (w tym osobowe i ciężarowe).

b)         Zakres symulowanych prędkości 20-320 km/h

c)         Zasilanie bateryjne

d)         Czas pracy: 10 godzin pracy ciągłej

e)         Dystans do przyrządu w obudowie: minimalnie 1m - maksymalnie 2m

f)         Zgodność z wymaganiami EMC zgodnie z BSEN50293.

g)         Waga razem z bateriami - nie więcej niż 1.5kg.

 

2.6.      Wykonawca przeprowadzi szkolenie na swój koszt min. 8-godzinne pracowników Straży Gminnej przez Wykonawcę co do obsługi urządzeń, przesyłania danych, prowadzenia postępowania w dostarczonym systemie oraz sprawowanie nadzoru nad postępowaniem pracowników przez min. pierwszy miesiąc pracy systemu.

 

Nie przewiduje się składania ofert częściowych

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

4923000-3  Sprzęt do kontroli ruchu drogowego

30213300-8 Komputer biurkowy

30231300-0 Monitory ekranowe

48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

2012-09-30

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

      2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostaw  w zakresie opisanym przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

- o wartości brutto nie mniejszej lub równej wartości brutto składanej oferty.

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - co najmniej 1 osoby, posiadającej min. 24-miesięczne doświadczenie przy montażu i serwisowaniu urządzeń, wchodzących w skład stacjonarnego systemu rejestrującego, co najmniej 1 osoby, posiadającej doświadczenie przy wdrażaniu i utrzymywaniu (serwisowaniu) oprogramowania, wykorzystywanego przez podmioty uprawnione do wypełniania i wydruku dokumentów, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach wykroczeniowych.

Zamawiający nie wymaga wykazania się 2 różnymi osobami, Wykonawca może wykazać się jedną osobą, która spełnia wymagania określone powyżej

      4)         sytuacji ekonomicznej i finansowej:

- Wykonawca ma wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 300 000,00 zł

- Wykonawca ma wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000,00 zł

 

 

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

  1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium

 

2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

100%

#112

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2012-06-21 do godz. 8:00

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pokój nr 1(sekretariat)

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-06-21, o godz. 8:15

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pokój nr 8 (sala konferencyjna)

 

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie stosuje się

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

nie stosuje się

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie stosuje się

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 196280-2012 Data zamieszczenia 2012-06-11

 

 

 

 

 

 

 

 

Wiesław Nasiłowski

Wójt Gminy Pniewy

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.06.2012 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Wójt Wiesław Nasiłowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 czerwca 2012 16:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sławomir Wyszyński
Ilość wyświetleń: 2722
17 maja 2013 11:10 (Dariusz Kempiński) - Zmiana danych dokumentu.
20 czerwca 2012 08:30 (Sławomir Wyszyński) - Zmiana kolejności załączników.
20 czerwca 2012 08:30 (Sławomir Wyszyński) - Zmiana kolejności załączników.