Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.16.2012. Nazwa zadania: Zaciągniecie kredytu długoterminowego w kwocie 2 000 000,00 zł w 2012 roku z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

 

Pniewy, 2012-08-08

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.16.2012. Nazwa zadania: Zaciągniecie kredytu długoterminowego w kwocie 2 000 000,00 zł w 2012 roku z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień  (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Urząd Gminy Pniewy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Urząd Gminy Pniewy

Adres zamawiającego                Pniewy 2

Kod Miejscowość                        05-652 Pniewy

Telefon:                                       48 668 64 24

Faks:                                           48 668 64 24 w.16

adres strony internetowej            www.bip.pniewy.pl

adres poczty elektronicznej        pniewy@pniewy.pl

Godziny urzędowania:                pon. od 10.00 do 18.00 , wt.,śr.,czw.,pt. od 7.30 do 15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.bip.pniewy.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy, pok. nr 15). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w kwocie  2 000 000,00 zł z przeznaczeniem  na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.

Zamawiający ustala następujące warunki dotyczące zamówienia:

1. Okres kredytowania: do 30 grudnia 2017 r. planowany termin uruchomienia kredytu, wg harmonogramu uruchomienia transz oraz spłat kredytu:

       - I transza    1 500 000,00  zł, termin  po podpisaniu umowy,

       -  II transza   500 000,00  zł, termin  03.12.2012 r.

2. Spłata kredytu w okresie 5 lat, w  5 ratach, w następujących kwotach i terminach:

       I  rata  w kwocie   400 000,00 zł, z terminem spłaty   30.12.2013 r.,

       II rata  w kwocie   400 000,00 zł, z terminem spłaty   30.12.2014 r.,

       III rata w kwocie   400 000,00 zł, z terminem spłaty   30.12.2015 r.,

       IV rata w kwocie  400 000,00 zł z terminem spłaty     30.12.2016 r.,

       V rata w kwocie   400 000,00 zł z terminem spłaty     30.12.2017 r.,

3. Oprocentowanie kredytu zmienne oparte o stawkę WIBOR ustaloną na okres 1 M z dnia 06.08.2012 roku, która wynosi 4,91 %,  plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy,

-    w ofercie należy podać samą marżę, która będzie jedynym kryterium wyboru oferty,

-    zabezpieczenie kredytu weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową.

4. Zamawiający nie przewiduje dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia kredytu, opinii oraz za ewentualne sporządzanie aneksów, za wcześniejszą częściową spłatę kredytu lub od niewykorzystanej kwoty kredytu.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo  niewykorzystania całej kwoty kredytu. Za niewykorzystanie kredytu w pełnej wysokości Zamawiający nie będzie ponosił żadnych opłat.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej częściowej lub całkowitej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

7. Zamawiający oświadcza, ze nie posiada zaległości wobec ZUS i US oraz, że wszystkie zobowiązania wobec zawartych umów regulowane są na bieżąco.

8. Wykonawca pozyska opinie instytucji finansowych, w których ma  zaciągnięte zobowiązania finansowe (jeżeli uzna, że są one potrzebne do udzielenia kredytu)

9. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Bankiem będą dokonywane w PLN (złotych polskich).

10. Z uwagi na przedmiot umowy strony nie będą naliczały kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

11. Gmina Pniewy prowadzi działalność finansową opartą na przepisach ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157 poz. 1240 z późniejszymi zmianami).

12. Informacje o gminie dostępne są na stronie internetowej: www.bip.pniewy.pl

13. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia tzn. marżę.

14. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia wynikających z zakresu przedmiotu umowy, niezbędnych do wykonania zamówienia i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę.

Następnie Wykonawca od tej kwoty odejmuje wszelkie zniżki i bonifikaty. Tak wyliczoną cenę zamieszcza w ofercie. Cena ta będzie brana pod uwagę przez Komisję Przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.

15. Proponowana forma zabezpieczenia: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.

16. Celem   wstępnego   zbadania   zdolności   kredytowej   Zamawiający  do SIWZ załączy stosowne dokumenty.

17. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, a niezbędne do wykonania zamówienia.

18. Cenę oferty stanowi wysokość oprocentowania kredytu. Na oprocentowanie kredytu składa się WIBOR 1 M na dzień 06.08.2012 rok powiększony o marżę bankową.

 

Celem   wstępnego   zbadania   zdolności   kredytowej   zamawiający   do   SIWZ   załączy stosowne dokumenty:

1.Sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia  2011 roku,

2. Rb-N kwartalne sprawozdanie o stanie należności za okres od początku roku do dnia 31 grudnia  2011 roku,

3. Rb-Z kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań według tytułów dłużnych oraz gwarancji i poręczeń za okres od początku roku do dnia 31 grudnia  2011 roku,

4. Rb-27S roczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2011 roku,

5. Rb-28S roczne sprawozdanie z wykonania planu wydatków budżetowych jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia  2011 roku,

6. Wskaźniki i relacje poziomu zadłużenia (przepływy finansowe),

7.Uchwała Budżetowa Gminy Pniewy na rok 2012 Nr XIV/76/11 Rady Gminy Pniewy z dnia 15 grudnia 2011 roku,

8. Uchwała Nr  XX/109/12  Rady Gminy Pniewy z dnia 10 lipca 2012 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu,

9. Uchwała Nr XIV/75/11 Rady Gminy Pniewy z dnia 15 grudnia 2011 roku w sprawie uchwalenia zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Pniewy na lata 2012-2015,

10. Uchwała Nr Pł.280/2012 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 25 lipca 2012 roku w sprawie wydania opinii o możliwości spłaty kredytu długoterminowego zaciągniętego przez Gminę Pniewy,

11. Uchwała Nr. Pł.475.11 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 12 grudnia 2011 roku w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Pniewy projekcie uchwały budżetowej na 2012 rok,

12. Uchwała Nr Pł.474.11 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 12 grudnia 2011 roku w sprawie opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Pniewy projekcie uchwały w sprawie wieloletniej prognozie finansowej,

13. Uchwała Nr Pł.27/12 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia 16 stycznia 2012 roku w sprawie wydania opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu.

 

Nie dopuszcza się możliwości  składania ofert częściowych.

Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów wymienionych w przedmiocie zamówienia zostaną odrzucone.

 

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

66113000-5    Usługi udzielania kredytu

 

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 Od dnia podpisania umowy do 2017-12-30

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

             działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania - zezwolenie na utworzenie banku, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym: w tym zezwolenie Prezesa NBP lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności bankowej

            2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

- na podstawie dołączonego oświadczenia wykonawcy.

3)        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

- na podstawie dołączonego oświadczenia wykonawcy.

            4)         sytuacji ekonomicznej i finansowej,

- na podstawie dołączonego oświadczenia wykonawcy.

           

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

100%

#112

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2012-08-16 do godz. 10:00

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pokój nr 1 (sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-08-16, o godz. 10:15

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pokój nr 8 (sala konferencyjna)

                

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie przewiduje się

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

nie przewiduje się

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie przewiduje się

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 291084-2012

Data zamieszczenia 2012-08-08

 

 

 

 

 

 Wiesław Nasiłowski

Wójt Gminy Pniewy

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08.08.2012 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Wójt Wiesław Nasiłowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 sierpnia 2012 10:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sławomir Wyszyński
Ilość wyświetleń: 2127
17 maja 2013 11:11 (Dariusz Kempiński) - Zmiana danych dokumentu.
13 sierpnia 2012 17:07 (Sławomir Wyszyński) - Usunięcie załącznika [siwz.pdf] z dokumentu.
13 sierpnia 2012 17:06 (Sławomir Wyszyński) - Zmiana kolejności załączników.