Pniewy, 2012-10-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.22.2012. Nazwa zadania: Modernizacja dachu na Domu Nauczyciela i sali gimnastycznej w Jeziorze
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Urząd Gminy Pniewy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Urząd Gminy Pniewy
Adres zamawiającego Pniewy 2
Kod Miejscowość 05-652 Pniewy
Telefon: 48 668 64 24
Faks: 48 668 64 24 w.16
adres strony internetowej www.bip.pniewy.pl
adres poczty elektronicznej pniewy@pniewy.pl
Godziny urzędowania: pon. od 10.00 do 18.00 , wt.,śr.,czw.,pt. od 7.30 do 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.pniewy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Pniewy. Pniewy 2, 05-652 Pniewy, pokój nr 15 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Remont Dachu na Domu Nauczyciela i sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze.
Sala gimnastyczna i Dom Nauczyciela stanowią konstrukcyjnie jeden budynek.
Do prac modernizacyjnych należy m. in. :
1. Prace rozbiórkowe starych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych
2. Rozebranie kominów wolnostojących i ich odbudowa,
3. Rozebranie deskowania,
4. Ułożenie izolacji cieplnych z wełny mineralnej,
5. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
6. Ułożenie folii wysokoparoprzepuszczalnej,
7. ołacenie połaci dachowych,
8. pokrycie dachu blachodachówką,
9. Wykonanie obróbek blacharskich, rur spustowych, rynien,
10. Wykonanie przedłużenia krokwi,
11. Wykonanie podbitki,
12. Naprawa gzymsów, attyk, portali w murach,
13. Odbudowa instalacji odgromowej,
14. Wykonanie docieplenia ścian zewn. na ścianach loggi,
Wyróżnione prace są wspólne dla dachu nad Domem Nauczyciela i salą gimnastyczną.
Dokładny zakres ujęty jest w przedmiarze robót.
Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i ma zastosowanie art. 632 § 1 Kodeksu Cywilnego
Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji projektowej obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45261910-6 Naprawa dachów
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
2012-11-30
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 5 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
O wartości brutto każdej roboty większej lub równej wartości brutto oferowanej dla tego zamówienia
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
cena |
100 % |
#112
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2012-10-22 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Pniewy
Pniewy 2
05-652 Pniewy
Pokój nr 1 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-10-22, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Pniewy
Pniewy 2
05-652 Pniewy
Pokój nr 8 (sala konferencyjna)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie przewiduje się
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie przewiduje się
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie przewiduje się
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 382746-2012 Data zamieszczenia 2012-10-05
Wiesław Nasiłowski
Wójt Gminy Pniewy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Pniewy