Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.23.2012. Nazwa zadania: Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Pniewy

 

Pniewy, 2012-11-26

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.23.2012. Nazwa zadania: Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Pniewy

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Urząd Gminy Pniewy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Urząd Gminy Pniewy

Adres zamawiającego                Pniewy 2

Kod Miejscowość                        05-652 Pniewy

Telefon:                                       48 668 64 24

Faks:                                           48 668 64 24 w.16

adres strony internetowej            www.bip.pniewy.pl

adres poczty elektronicznej        pniewy@pniewy.pl

Godziny urzędowania:                pon. od 10.00 do 18.00 , wt.,śr.,czw.,pt. od 7.30 do 15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.bip.pniewy.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy, pok. nr 15 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na istniejących słupach na terenie gminy Pniewy, na którą składa się:

- dostawa lamp oświetleniowych,

- demontaż starych i na ich miejsce montaż nowych lamp oświetleniowych,

- przekazanie zdemontowanych lamp.

2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: wymianę ok. 100 szt. istniejących opraw oświetleniowych.

 

Ceną ofertową jest cena jednostkowa oprawy wraz z montażem, od której uzależnia się liczbę zamawianych opraw oświetleniowych.

 

3. Dokonanie uzgodnień przed realizacją modernizacji dotyczących robót energetycznych z właściwym Zakładem Energetycznym (koszty dopuszczeń do pracy ponosi Wykonawca).

4. Zajęcie pasa drogowego z właścicielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca), jeżeli zachodzi taka konieczność.

5. Wykonanie robót demontażowych :

 - Zdemontowane źródła światła Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym.

6. Wykonanie oznakowania drogowego zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót, jeżeli zajdzie taka konieczność .

7. Wykonanie inwentaryzacji opraw oświetleniowych po realizacji robót modernizacyjnych, na których zostały zainstalowane oprawy.

8. Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, jeżeli zajdzie taka konieczność.

9. Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.

10. Czas przystąpienia do usunięcia usterki systemu oświetlenia ulicznego wykonanego w ramach modernizacji oświetlenia, zgłoszonej telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego do 3 dni.

11. Minimalne wymagane parametry techniczne dla opraw i źródeł światła zastosowanych do modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Pniewy:

- źródło światła w postaci kompaktowej świetlówki w oprawie standaryzowanej - dopuszcza się dwie świetlówki w jednej oprawie,

-korpus (obudowa) oprawy musi być wykonany z polyesteru wzmocnionego włóknem szklanym lub aluminium zabezpieczonym przed działaniem warunków atmosferycznych, klamry ze stali nierdzewnej,

-klosz ochraniający źródło światła musi być wykonany z materiału odpornego na uderzenia - współczynnik IK - 10 lub wyższy,

-odbłyśnik oprawy musi być wykonany z aluminium polerowanego,

- statecznik elektroniczny w klasie energetycznej EEI=A1,

- średnia trwałość źródeł światła opraw ulicznych, potwierdzona w karcie katalogowej produktu, powinna być na poziomie minimum 45 000 godzin świecenia,

- maksymalny prąd poboru prądu oprawy - 0,3 A,

-zastosować w oprawach źródła światła o strumieniu świetlnym, tzn. :

- źródło 2 x 36 W - po co najmniej 2900 Lm dla jednego źródła,

- wysoki wskaźnik oddawania barw - 85

-stopień szczelności dla opraw dwukomorowych min. IP 65 dla komory optycznej i dla komory osprzętu, a dla opraw jednokomorowych min. IP 65 dla całej oprawy oświetlenia ulicznego,

-oprawy oświetlenia ulicznego muszą być wykonane i dostarczone w II klasie ochrony w zakresie ochrony przeciw porażeniowej,

-oprawy oświetlenia ulicznego muszą być przystosowane do zasilania napięciem 230 V, 50 Hz z możliwością obniżania napięcia zasilającego w zakresie 230 - 130 V

12. Zamawiający żąda udzielenia przez Wykonawców w swojej ofercie gwarancji co najmniej na niżej wymieniony okres:

- gwarancja na zastosowane materiały a w szczególności oprawy oświetleniowe- min. 36 miesięcy,

- gwarancja na zastosowane źródła światła - min. 24 miesiące.

14. Dla oświetlenia drogowego stosować źródła światła i oprawy spełniające wymagania PN-EN 60598-2-3; 2006 oraz PN-EN 60061-1:2001 przy doborze zgodnie z PN-EN-13201

Oprawy i źródła światła zastosowane do modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie gminy Pniewy

- Przęsławice wieś,

- Kolonia Jurki,

 - Jeziórka,

- Wilczoruda,

- Wiatrowiec,

- Wiatrowiec,

- Pniewy,

- Karolew,

- Wólka Załęska,

- Kruszew,

- Witalówka,

- Jeziora  os. Śreniawa,

oraz w innych miejscowościach w zależności od ilości lamp ostatecznie zakupionych

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45316110-9 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego

45311200-2 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych

45312311-0 - Instalowanie oświetlenia

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

2012-12-21

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

      2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostawy  w zakresie opisanym przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

- o wartości brutto nie mniejszej lub równej wartości brutto składanej oferty

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

              Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia

4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -W szczególności Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na wypadek szkód wyrządzonych w związku z prowadzoną działalnością, zawarte na kwotę co najmniej 50.000,00 zł.

           

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

100%

#112

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2012-12-05 do godz. 10:00

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pokój nr 1 (sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-12-05, o godz. 10:15

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pokój nr 8 (sala konferencyjna)

                   

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie przewiduje się

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

- nie przewiduje się

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

- nie przewiduje się

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 471300-2012 Data zamieszczenia 2012-11-26

 

 

 

 

 

 

 

Wiesław Nasiłowski

Wójt Gminy Pniewy

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 26.11.2012 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Wójt Wiesław Nasiłowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 listopada 2012 11:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sławomir Wyszyński
Ilość wyświetleń: 2238
08 maja 2013 11:59 (Sławomir Wyszyński) - Zmiana danych dokumentu.
30 listopada 2012 14:45 (Sławomir Wyszyński) - Zmiana kolejności załączników.
30 listopada 2012 14:45 (Sławomir Wyszyński) - Zmiana kolejności załączników.