Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.02.2013. Nazwa zadania: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Gminy Pniewy

 

Pniewy, 2013-01-11

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.02.2013. Nazwa zadania: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Gminy Pniewy

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Urząd Gminy Pniewy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Urząd Gminy Pniewy

Adres zamawiającego                Pniewy 2

Kod Miejscowość                        05-652 Pniewy

Telefon:                                       48 668 64 24

Faks:                                           48 668 64 24 w.16

adres strony internetowej            www.bip.pniewy.pl

adres poczty elektronicznej        pniewy@pniewy.pl

Godziny urzędowania:                pon. od 10.00 do 18.00 , wt.,śr.,czw.,pt. od 7.30 do 15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.bip.pniewy.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy 2 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Gminy Pniewy do końca 2013 roku, zgodnie z Załącznikiem nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/ Cennik.

Dostarczane produkty muszą być wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do użycia (jeśli dotyczy).

Nazwy własne producentów podane przy niektórych pozycjach charakterystyki przedmiotu zamówienia zostały zamieszczone informacyjnie. W takim przypadku Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku składania oferty równoważnej Zamawiający wymaga, aby do oferty załączyć świadectwa, deklaracje, zaświadczenia, katalogi lub specyfikacje oferowanych zamiennie materiałów, które potwierdzą zgodność oferowanych materiałów z materiałami zapotrzebowanymi przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ocena równoważności oferowanych materiałów biurowych i papieru polegać będzie na porównaniu cech i przeznaczenia opisanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, w stosunku do cech i przeznaczenia produktu oferowanego przez Wykonawcę.

W przypadku materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i powielających, przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera/tuszu, wydajność i jakość wydruku w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia).

Wymaga się aby dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących:

były wysokiej jakości; zapewniały kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego; zapewniały należyte bezpieczeństwo; posiadały odpowiednie opakowanie i oznakowanie (logo producenta, nazwę, typ, symbol, termin przydatności do użycia).

Zamawiający będzie składał zamówienia częściowe faksem, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej na adres, najpóźniej do godziny 15:30 dnia poprzedzającego datę dostawy (zamówienia składane w dzień poprzedzający dzień wolny od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym). Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą do godziny 12.00 w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć (transport wraz z wniesieniem) każde z częściowych zamówień do miejsc wskazanych przez Zamawiającego.

Miejsce dostawy: Urząd Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

30192000-1    Wyroby biurowe

30197000-6    Drobny sprzęt biurowy

30125110-5    Toner do drukarek laserowych/faksów

30125120-8    Toner do fotokopiarek

39830000-9    Środki czyszczące

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

2013-12-31

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

             Spełnienie warunku uzna się na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 3 do SIWZ

2)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

 Spełnienie warunku uzna się na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 3 do SIWZ

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

             Spełnienie warunku uzna się na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 3 do SIWZ

4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

             Spełnienie warunku uzna się na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 3 do SIWZ

 

 

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

100%

#112

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2013-01-21 do godz. 12:00

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pokój nr 1 (sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-01-21, o godz. 12:15

w siedzibie zamawiającego

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pokój nr 8 (sala konferencyjna)

                     

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

- nie stosuje się

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

- nie stosuje się

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie stosuje się

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVII. Zmiana umowy

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy pod rygorem nieważności.

2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy pod rygorem nieważności i dopuszczalne są w następujących okolicznościach:

a) w przypadku zmiany nazw, siedzib stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,

b) w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług,

c) w przypadku zmiany kwoty przeznaczonej na zamówienie z przyczyn obiektywnych, w szczególności, gdy środki zostaną przyznane w niższej wysokości niż planowano,

d) w przypadku zmian asortymentu, spowodowanych m.in. wycofaniem produktu z rynku, z zastrzeżeniem, że cena nowego produktu nie będzie wyższa niż dotychczasowego;

e) zmiany osób wyznaczonych do koordynacji przedmiotu niniejszej umowy, prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych,

f) innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 16402-2013 Data zamieszczenia 2013-01-11

 

 

 

 

 

 

Wiesław Nasiłowski

Wójt Gminy Pniewy

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.01.2013 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Wójt Wiesław Nasiłowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 stycznia 2013 09:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sławomir Wyszyński
Ilość wyświetleń: 2181
08 maja 2013 11:54 (Sławomir Wyszyński) - Zmiana danych dokumentu.
15 stycznia 2013 11:03 (Sławomir Wyszyński) - Zmiana kolejności załączników.
15 stycznia 2013 11:03 (Sławomir Wyszyński) - Zmiana kolejności załączników.