Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.19.2013. Nazwa zadania: Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Pniewy w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 pt. Indywidualizacja z Gminą Pniewy

 

Pniewy, 2013-11-08

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.272.19.2013. Nazwa zadania: Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych Gminy Pniewy w ramach projektu systemowego POKL 9.1.2 pt. Indywidualizacja z Gminą Pniewy

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) Gmina Pniewy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Gmina Pniewy

Adres zamawiającego                Pniewy 2

Kod Miejscowość                        05-652 Pniewy

Telefon:                                       48 668 64 24

Faks:                                           48 668 64 24 w.16

adres strony internetowej            www.bip.pniewy.pl

adres poczty elektronicznej        pniewy@pniewy.pl

Godziny urzędowania:                pon. od 10.00 do 18.00 , wt.,śr.,czw.,pt. od 7.30 do 15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.bip.pniewy.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy, pok. nr 15 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pakietów pomocy dydaktycznych do 4 szkół podstawowych z terenu Gminy Pniewy, objętych projektem systemowym POKL 9.1.2, pt. Indywidualizacja z Gminą Pniewy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmować będzie 4 pakiety (280 pozycje):

- Pakiet nr 1 - Pomoce dydaktyczne dla PSP w Ciechlinie, Ciechlin 39, 05-652 Pniewy              (76 pozycji).

- Pakiet nr 2 - Pomoce dydaktyczne dla PSP w Jeziorze, Jeziora 45, 05-652 Pniewy (68 pozycji).

- Pakiet nr 3 - Pomoce dydaktyczne dla PSP w Karolewie, Karolew 3, 05-652 Pniewy                 (68 pozycji).

- Pakiet nr 4 - Pomoce dydaktyczne dla PSP w Kruszewie, Kruszew 57a, 05-652 Pniewy              (68 pozycji).

Przedmiot zamówienia obejmuje m. in. ologowanie, dostarczenie, załadunek, rozładunek przedmiotu umowy wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca. Szczegółowy opis poszczególnych pakietów pomocy dydaktycznych znajduje się w tabelarycznym zestawieniu stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia będącym integralną częścią siwz. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa, jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania kadry prowadzącej zajęcia w oparciu o pomoce dydaktyczne z obsługą tych pomocy.

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

39162100-6 - pomoce dydaktyczne

39162110-9 - sprzęt dydaktyczny

30190000-7 - materiały pomocnicze

30213100-6 - komputery przenośne

48190000-6 - pakiet oprogramowania edukacyjnego

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

14 dni od podpisania umowy.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

             Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie. Wzór oświadczenia dołączony do SIWZ.

2)   posiadania wiedzy i doświadczenia,

wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch dostaw w zakresie pomocy dydaktycznych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

             Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie. Wzór oświadczenia dołączony do SIWZ.

4)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,

             Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie. Wzór oświadczenia dołączony do SIWZ

 

2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający wymaga wniesienia wadium

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

cena

100%

#112

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2013-11-19 do godz. 12:00

w siedzibie zamawiającego

Gmina Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pokój nr 1 (sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-11-19, o godz. 12:15

w siedzibie zamawiającego

Gmina Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pokój nr 8 (sala konferencyjna)

                

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

- nie przewiduje się

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

- nie przewiduje się

 

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

- nie przewiduje się

 

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

 

XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych numer ogłoszenia: 457602-2013 Data zamieszczenia 2013-11-08

 

 

 

Wiesław Nasiłowski
Wójt Gminy Pniewy

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 08.11.2013 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Wiesław Nasiłowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 listopada 2013 14:25
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sławomir Wyszyński
Ilość wyświetleń: 2552
08 listopada 2013 14:33 (Sławomir Wyszyński) - Dodanie załącznika [zal_nr_8_do_siwz.rtf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 listopada 2013 14:32 (Sławomir Wyszyński) - Dodanie załącznika [zal_nr_7_do_siwz.rtf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 listopada 2013 14:32 (Sławomir Wyszyński) - Dodanie załącznika [zal_nr_6_do_siwz.rtf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)