Pniewy, 2014-06-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.271.11.2014. Nazwa zadania: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych Gminy Pniewy w ramach projektu systemowego POKL 9.1.1 pt. Gmina Pniewy rozwija usługi edukacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym cz. 2.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm.) Gmina Pniewy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Pniewy
Adres zamawiającego Pniewy 2
Kod Miejscowość 05-652 Pniewy
Telefon: 48 668 64 24
Faks: 48 668 64 24 w.16
adres strony internetowej www.bip.pniewy.pl
adres poczty elektronicznej pniewy@pniewy.pl
Godziny urzędowania: pon. od 10.00 do 18.00 , wt.,śr.,czw.,pt. od 7.30 do 15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.pniewy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy Pniewy, Pniewy 2, 05-652 Pniewy, pok. nr 15 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych Gminy Pniewy w ramach projektu systemowego POKL 9.1.1 pt. Gmina Pniewy rozwija usługi edukacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmować będzie 2 pakiety.
1. Organizacja placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Karolewie.
2. Organizacja placu zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in. dostarczenie, załadunek, rozładunek oraz montaż, jeżeli tak jest niezbędny, przedmiotu umowy wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca. Szczegółowy opis poszczególnych pakietów pomocy dydaktycznych znajduje się w tabelarycznym zestawieniu stanowiącym załącznik nr: 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia będącym integralną częścią siwz. Wszystkie elementy placów muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem
W przedmiocie zamówienia znajduje się również przygotowanie w imieniu zamawiającego niezbędnych szkiców i rysunków określających rodzaj, zakres i sposób wykonania robót dotyczących placów zabaw przy Publicznej Szkole Podstawowej w Karolewie i Kruszewie, zgodnie z art. 30, ust 2 ustawy prawo budowlane i zgłoszenie budów w Starostwie Powiatowym w Grójcu. Zamawiający przekaże Wykonawcy upoważnienie do zgłoszenia oraz oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane
1 Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt i ryzyko wykonać przedmiot niniejszego zamówienia.
2 Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne, oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.
3 Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami bezpieczeństwa dotyczącymi pomocy dydaktycznych.
4 Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w odrębnych przepisach.
5 Wykonanie przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP i przepisami prawa..
6 Postanowienia dotyczące gwarancji Wykonawca na dostarczone pomoce dydaktyczne udzieli 24- miesięcznej gwarancji i rękojmi od dnia wykonania dostawy. Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa stanowiąca załącznik nr 4 do siwz - projekt umowy
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 2014-09-15
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostawę polegające na dostawie i montażu placów zabaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Wykonawca przedstawi dowody potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży na tę okoliczność oświadczenie.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dotyczącej przedmiotu zamówienia na sumę min. 50 000,00 zł.
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga |
1 |
cena |
100% |
#112
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2014-07-21 do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Pniewy
Pniewy 2
05-652 Pniewy
Pokój nr 1 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2014-07-21, o godz. 12:15
w siedzibie zamawiającego
Gmina Pniewy
Pniewy 2
05-652 Pniewy
Pokój nr 8 (sala konferencyjna)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
-nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
-nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 216238-2014 Data zamieszczenia 2014-06-27
XIX. Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez Państwa członkowskie Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Wiesław Nasiłowski
Wójt Gminy Pniewy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Pniewy