Pniewy, 2017-05-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.271.3.2017. Nazwa zadania: Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej na drogach gminy Pniewy.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień
(t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Gmina Pniewy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Pniewy
Adres zamawiającego Pniewy 2
Kod Miejscowość 05-652 Pniewy
Telefon: 48 668 64 24
Faks: 48 668 64 24 w. 117
adres strony internetowej bip.pniewy.pl
adres poczty elektronicznej pniewy@pniewy.pl
Godziny urzędowania: pon. od 10:00 do 18:00; wt. - pt. od 7:30 do 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
bip.pniewy.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Na przedmiot zamówienia składają się zadania:
1. Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Jurki - Kruszew - Wola Pniewska. Długość odcinka ok. 1803 mb. Dokumentacja w zał. nr 7 do SIWZ.
2. Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej z uzupełnieniem podbudowy na drodze w m. Witalówka. Długość odcinka ok. 399 mb. Dokumentacja w zał. nr 8 do SIWZ.
3. Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej z uzupełnieniem podbudowy na drodze w m. Osieczek (Kolonia Osieczek). Długość odcinka ok. 1194 mb. Dokumentacja w zał. nr 9 do SIWZ.
4. Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej z uzupełnieniem podbudowy na drodze w m. Michrów (nad lasem). Długość odcinka ok. 1350 mb. Dokumentacja w zał. nr 10 do SIWZ.
5. Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej z uzupełnieniem podbudowy na drodze Jeziora Nowina - Jeziora (Śreniawa). Długość odcinka ok. 1452 mb. Dokumentacja w zał. nr 11 do SIWZ.
6. Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej z uzupełnieniem podbudowy na drodze nr 181 i 135/1 w miejscowości Załęże Duże. Długość odcinka ok. 1083 mb. Dokumentacja w zał. nr 12 do SIWZ.
7. Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej z uzupełnieniem podbudowy na drodze nr 33 w m. Jurki. Długość odcinka ok. 1020 mb. Dokumentacja w zał. nr 13 do SIWZ.
8. Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej z uzupełnieniem podbudowy na drodze w m. Kocerany. Długość odcinka ok. 1348 mb. Dokumentacja w zał. nr 14 do SIWZ.
9. Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej z uzupełnieniem podbudowy na drodze nr 77 w m. Kruszew. Długość odcinka ok. 1190 mb. Dokumentacja w zał. nr 15 do SIWZ.
10. Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Wola Grabska - Czekaj. Długość odcinka ok. 947 mb. Dokumentacja w zał. nr 16 do SIWZ.
11. Uzupełnienie podbudowy i polanie emulsją drogi gminnej w miejscowości Michrów (w tym: fundusz sołecki 19 527,66 zł). Długość odcinka ok. 366 mb. Dokumentacja w zał. nr 17 do SIWZ.
Prosimy zamieścić z ofertą kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót załączonych do SIWZ. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy.
Prace drogowe należy wykonać sprzętem minimum : równiarka, układarka, walec stalowy, walec ogumiony (emulsja), kombajn do powierzchniowego utrwalania z komputerowym dozowaniem kruszywa i emulsji. Przeznaczony sprzęt należy wykazać zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233300-2 Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 11.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy :
Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych Jurki - Kruszew - Wola Pniewska. Długość odcinka ok. 1803 mb.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy :
Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej z uzupełnieniem podbudowy na drodze w m. Witalówka. Długość odcinka ok. 399 mb.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy :
Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej z uzupełnieniem podbudowy na drodze w m. Osieczek (Kolonia Osieczek). Długość odcinka ok. 1194 mb.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy :
Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej z uzupełnieniem podbudowy na drodze w m. Michrów (nad lasem). Długość odcinka ok. 1350 mb.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy :
Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej z uzupełnieniem podbudowy na drodze Jeziora Nowina - Jeziora (Śreniawa). Długość odcinka ok. 1452 mb.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy :
Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej z uzupełnieniem podbudowy na drodze nr 181 i 135/1 w miejscowości Załęże Duże. Długość odcinka ok. 1083 mb.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy :
Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej z uzupełnieniem podbudowy na drodze nr 33 w m. Jurki. Długość odcinka ok. 1020 mb.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy :
Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej z uzupełnieniem podbudowy na drodze w m. Kocerany. Długość odcinka ok. 1348 mb.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy :
Położenie nawierzchni emulsyjno - grysowej z uzupełnieniem podbudowy na drodze nr 77 w m. Kruszew. Długość odcinka ok. 1190 mb.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy :
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Wola Grabska - Czekaj. Długość odcinka ok. 947 mb.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy :
Uzupełnienie podbudowy i polanie emulsją drogi gminnej w miejscowości Michrów (w tym: fundusz sołecki 19 527,66 zł). Długość odcinka ok. 366 mb.
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Do dnia 31.08.2017 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia::
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej -opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150 000 zł.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości - wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. O wartości brutto roboty nie mniejszej lub równiej 100 000 zł brutto na daną część, na którą składa Wykonawca ofertę.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666):
1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót
przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. Obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy
Prace drogowe należy wykonać sprzętem minimum : równiarka, układarka, walec stalowy, walec ogumiony (emulsja), kombajn do powierzchniowego utrwalania z komputerowym dozowaniem kruszywa i emulsji. Przeznaczony sprzęt należy wykazać zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ
Wykonawca ma wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
a) oświadczenie o przyjęciu obowiązku Kierownika Budowy,
b) decyzję o nadaniu uprawnień,
c) zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
5) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716),
6) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
7) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
8) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
9) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
10) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
IX. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 11 w wysokości:
1. Dla zadania nr 1 w wysokości: 6 000,00 zł, słownie: sześć tysięcy zł.
2. Dla zadania nr 2 w wysokości: 1 200,00 zł, słownie: jeden tysiąc dwieście zł.
3. Dla zadania nr 3 w wysokości: 3 500,00 zł, słownie: trzy tysiące pięćset zł.
4. Dla zadania nr 4 w wysokości: 4 500,00 zł, słownie: cztery tysiące pięćset zł.
5. Dla zadania nr 5 w wysokości: 5 500,00 zł, słownie: pięć tysięcy pięćset zł.
6. Dla zadania nr 6 w wysokości: 4 000,00 zł, słownie: cztery tysiące zł.
7. Dla zadania nr 7 w wysokości: 2 500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset zł.
8. Dla zadania nr 8 w wysokości: 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy zł.
9. Dla zadania nr 9 w wysokości: 4 500,00 zł, słownie: cztery tysiące pięćset zł.
10. Dla zadania nr 10 w wysokości: 2 800,00 zł, słownie: dwa tysiące osiemset zł.
11. Dla zadania nr 11 w wysokości: 900,00 zł, słownie: dziewięćset zł.
Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
1 |
Cena |
90 |
2 |
okres gwarancji i rękojmi |
10 |
#200
XI. Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 12.05.2017 r do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Pniewy
Pniewy 2
05-652 Pniewy
Pokój nr 1 (sekretariat)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie przewiduje się
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie przewiduje się
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: ............................... Data zamieszczenia 2017-04-24
Wiesław Nasiłowski
Wójt Gminy Pniewy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Pniewy