Pniewy, 2019-04-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In.271.6.2019. Nazwa zadania: Dostawa fabryczne nowej koparko - ładowarki
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z p. zm.) Gmina Pniewy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Pniewy
Adres zamawiającego Pniewy 2
Kod Miejscowość 05-652 Pniewy
Telefon: 48 668 64 24
Faks: 48 668 64 24 w. 117
adres strony internetowej bip.pniewy.pl
adres poczty elektronicznej pniewy@pniewy.pl
Godziny urzędowania: pon. od 10:00 do 18:00; wt. - pt. od 7:30 do 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
bip.pniewy.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko ładowarki
1.Przedmiot zamówienia stanowi dostawa na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej koparko - ładowarki rok produkcji 2018 lub 2019. Do dostarczonych urządzeń musza być dołączone dokumenty techniczne, instrukcje, karty katalogowe itp. sporządzone w języku polskim.
1.1 Specyfikacja techniczna koparko-ładowarki
" Koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym
" Masa eksploatacyjna maszyny min. 9000 kg
" Silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy minimalnej 101 KM spełniający normę emisji spalin TIER 4, wraz z instalacją AdBlue, bez zastosowania filtra cząsteczek stałych "DPF"
" Napęd koparko-ładowarki na dwie osie z możliwością wyboru napędu na jedną oś Koła jezdne: przednie i tylne równe o rozmiarze minimum 28"
Opony jodła wzmacniana
Przednia oś wahliwa, przednie koła skrętne , tylne koła skrętne, tylna oś skrętna, tryb skrętu "krab"
Średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca po zewnętrznej krawędzi opon do 10 m
System automatycznej blokady mechanizmów różnicowych na przedniej i tylnej osi" Skrzynia biegów typu Power Shift, przełączalna pod obciążeniem, minimum cztery biegi do przodu i minimum trzy biegi do tyłu
2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny z układem wspomagania
System hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania
Układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 165 litrów/min i maksymalnym ciśnieniu roboczym 205 bar
Stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie
Błotniki kół przednich i tylnych
Klimatyzowana kabina operatora z obrotowym fotelem, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS I FOPS z poziomem hałasu w kabinie do 77 dB
Zbiornik paliwa o pojemności min. 130 litrów
1.2 Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:
Sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą joysticka
Musi posiadać system zapewniający samo-poziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki
Musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania
Łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna 6 w 1 z widłami do palet
Pojemność łyżki ładowarki minimum 1,2 m3
Wysokość załadunku minimum 3,0 m
Udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3000kg
1.3 Osprzęt koparkowy koparko-ładowarki:
Sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą joysticków
Możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego
Wyposażona w szybkozłącze do szybkiej zmiany tylnej łyżki
Łyżka koparkowa montowana na szybkozłącze o szerokości 300mm i 600mm i 900mm oraz łyżka trapezowa o wymiarach 300 mm dół i 1200 mm góra.
Łyżka skarpowa montowana na szybkozłącze o szerokości min 1500mm
Ramię koparkowe o zmiennej długości (teleskopowe), rozsuwane hydraulicznie
Głębokość kopania bez szybkozłącza minimum 5,80m
1.4 Wymagania dodatkowe:
Gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej 24 miesiące bez względu na ilość motogodzin.
Dostawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki oraz zapewniony czas reakcji serwisu w przypadku awarii koparko-ładowarki do 48 godzin od zgłoszenia, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni robocze od daty jej rozpoczęcia. Naprawy gwarancyjne Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać w miejscu eksploatacji zakupionego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia. W przypadku napraw wymagających transportu zakupionego sprzętu do miejsca naprawy koszt transportu pokrywa Wykonawca.
Oferowana maszyna musi posiadać certyfikat zgodności i jakości "CE"
Dostawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji oferowanej koparko ładowarki
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 43260000-3 koparki, czerparki, ładowarki i maszyny górnicze
CPV 43261000-0 Koparki mechaniczne
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Maksymalny termin wykonania zamówienia 30 dni od dnia zawarcia umowy
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia::
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości -wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości -Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy dostawy koparko - ładowarki o wartości brutto nie mniejszej niż 250.000,00 zł (słownie dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) każde zamówienie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca zrealizowania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały zrealizowane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały zrealizowane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były zrealizowane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu zrealizowanych dostaw stanowi załącznik do SIWZ.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 2ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje dotyczące tych podmiotów w oświadczeniu.
Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów należy złożyć również zobowiązanie tego podmiotu, zgodnie z SIWZ.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności,
6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
7) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy,
8) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy,
9) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716),
10) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
11) wykaz dostaw lub usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane,
IX. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5000,00, słownie: pięć tysięcy złotych.
Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
1 |
cena |
60 |
2 |
okres gwarancji jakości |
30 |
3 |
termin realizacji zamówienia |
10 |
#211
XI. Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 9 kwietnia 2019 r. do godz. 12:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Pniewy
Pniewy 2
05-652 Pniewy
Pokój nr 1 (Sekretariat)
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Inne informacje:
1. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 532294-N-2019 Data zamieszczenia 2019-04-01.
Ireneusz Szymczak
Wójt Gminy Pniewy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Pniewy