Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O PLANOWANYM ZAKUPIE

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Pniewy, 2009-09-23

 

Numer sprawy: In-2213/54/2009

 

 

OGŁOSZENIE O PLANOWANYM ZAKUPIE

 

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) określonego w art. 4 pkt. 8.

 

W związku z planowanym zakupem Urząd Gminy Pniewy prosi o przedstawienie oferty cenowej w następującym zakresie:

 

Przedmiotem niniejszego postępowania jest

Wykonanie trybuny z 30 siedzisk przeznaczonych do użytkowania na zewnątrz w dwóch rzędach po 15 szt. na skarbie ziemnej przy boisku wielofunkcyjnym przy Publicznej Szkole  Podstawowej w Kruszewie.

Parametry siedziska: wysokość oparcia od 25 do 32 cm, szerokość od 41 do 43 cm, głębokość od 35 do 38 cm .

Parametry trybunki: 2 rzędowa na 30 miejsc w ocynku ogniowym z podestami z kraty.

 

  Wspólny Słownik Zamówień: 37535280-3

 

Termin wykonania zamówienia:

  Proszę o określenie terminu realizacji niniejszego zamówienia.

 

  Proszę o podanie w ofercie ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia. 

 

  Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze. #54

 

Miejsce i termin składania oferty należy składać do dnia: 2009-09-30 do godz. 12:00

  [x]   w siedzibie zamawiającego : Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

Sekretariat

 

  [x]   Oferty można również przesłać do Zamawiającego na następujący nr faksu 048 668 64 24 w. 16 lub pocztą elektroniczną na adres pniewy@bazagmin.pl

i zostaną podane na stronie internetowej www.pniewy.pl

 [x]   oraz przekazane wykonawcom, którzy złożyli oferty w następujący sposób: pisemnie drogą pocztową

 

 

 

Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zamówienia jest/są:

stanowisko                 inspektor ds. inwestycji

imię i nazwisko           Sławomir Wyszyński

tel.                               048 668 64 24 w. 17  

fax.                             048 668  w. 16           

w terminach               w godzinach pracy zamawiającego

 

 [x]   stanowisko inspektor, imię i nazwisko Dariusz Kempiński tel. 048 668 64 24 w. 17 fax. 048 668 64 24 w 16 w godzinach pracy zamawiającego

Załączniki:

 [x]   Oświadczenie o spełnieniu warunków

 [x]   Zdjęcia skarpy i miejsca na posadowienie trybuny

 

 

 

____________________________________

Kierownik Zamawiającego

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 23.09.2009
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sławomir Wyszyński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 września 2009 13:56
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sławomir Wyszyński
Ilość wyświetleń: 3893
23 września 2009 13:56 (Sławomir Wyszyński) - Utworzenie dokumentu.