Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In-2213/66/2009. Nazwa zadania: Dostawa i montaż trybuny na 30 miejsc siedzących przy boisku przy PSP w Kruszewie

In-2213/66/2009

Pniewy, 2009-11-03

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: In-2213/66/2009. Nazwa zadania:  Dostawa i montaż trybuny na 30 miejsc siedzących  przy boisku przy PSP w Kruszewie

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p.zm.) Urząd Gminy Pniewy zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

www.pniewy.pl

pniewy@bazagmin.pl

pon. od 10.00 do 18.00 , wt.,śr.,czw.,pt. od 7.30 do 15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.pniewy.pl

 

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Wykonanie trybuny z 30 siedzisk przeznaczonych do użytkowania na zewnątrz w dwóch rzędach po 15 szt. na skarbie ziemnej przy boisku wielofunkcyjnym przy Publicznej Szkole  Podstawowej w Kruszewie.

Parametry siedziska: wysokość oparcia od 25 do 32 cm, szerokość od 41 do 43 cm, głębokość od 35 do 38 cm.

Dostarczenie trybuny, montaż i uporządkowanie skarpy po montażu, należy do zamówienia.

Parametry trybunki: 2 rzędowa na 30 miejsc w ocynku ogniowym z podestami z kraty

Góra skarpy ziemnej, na której ma stanąć trybuna z siedziskami ma szerokość 17 m i długość  5 m

Trybuna i foteliki powinny posiadać atest na użytkowanie na terenach sportowych w miejscach publicznych

Elementy muszą spełniać polskie normy w zakresie dopuszczenia do użytkowania na obiektach sportowych - szkolnych, zgodne z normami europejskimi

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

 

Wspólny Słownik Zamówień: 37535280-3

 

 

Słownictwo główne

Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)

Główny przedmiot

Trybuny do placów zabaw

 

Dodatkowe przedmioty

 

 

#48

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

do 30.11.2009 r.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 

1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

ocena na podstawie złożonego oświadczenia  - wzór załącznik nr 2 do SIWZ

1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

ocena na podstawie złożonego oświadczenia  - wzór załącznik nr 2 do SIWZ

1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

ocena na podstawie złożonego oświadczenia  - wzór załącznik nr 2 do SIWZ

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

 

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.

2.2 podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

 

  Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Nazwa kryterium

Waga

cena

100

#78

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2009-11-12 do godz. 12:00

  w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

pokój nr 1 (sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-11-12, o godz. 12:15

  w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Pniewy

Pniewy 2

05-652 Pniewy

pokój nr 8 (sala konferencyjna)

                   

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-12-12

                          

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie przewiduje się

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

informacje o dynamicznym systemie zakupów

adres strony internetowej

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie przewiduje się

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

  Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 383768-2009 dnia 2009-11-03

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03.11.2009 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Sławomir Wyszyński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 listopada 2009 14:52
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sławomir Wyszyński
Ilość wyświetleń: 4016
04 listopada 2009 08:49 (Sławomir Wyszyński) - Dodanie załącznika.
04 listopada 2009 08:49 (Sławomir Wyszyński) - Usunięcie załącznika.
04 listopada 2009 08:48 (Sławomir Wyszyński) - Dodanie załącznika.