OGŁOSZENIE
o konkursie na wolne stanowisko pracy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
Wójt Gminy Pniewy
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
w Urzędzie Gminy Pniewy
Miejsce pracy - Urząd Gminy Pniewy 2
Stanowisko - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego
Zatrudnienie - umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin
Warunki warunkujące dopuszczenie do udziału w konkursie:
- 1. posiadanie obywatelstwa polskiego i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- 2. brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
- 3. wykształcenie wyższe.
Wymagania niezbędne:
- 1. posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych
w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego , w służbie cywilnej
lub w urzędach państwowych,
- 2. umiejętność obsługi komputera i oprogramowania biurowego,
- 3. znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy -prawo o aktach stanu cywilnego, zmianie imion i nazwisk,
- 4. studia prawnicze lub administracyjne z tytułem magistra,
lub podyplomowe studia administracyjne.
Wymagania rankingujące:
- 1. znajomość języka obcego,
- 2. kursy , szkolenia .
Zakres wykonywanych czynności:
- 1. przyjmowanie oświadczeń o zawarciu związku małżeńskiego, wydawanie decyzji oraz zaświadczeń z tym związanych,
- 2. prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,
- 3. wydawanie odpisów i zaświadczeń w oparciu o księgi stanu cywilnego,
- 4. wydawanie decyzji o wpisaniu do polskich ksiąg stanu cywilnego aktów sporządzonych za granicą,
- 5. wydawanie decyzji o sprostowaniu , ustaleniu treści, odtworzeniu i uzupełnieniu aktu stanu cywilnego,
- 6. realizacja obowiązku statystycznego w przedmiocie powierzonych zadań,
- 7. prowadzenie spraw i wydawanie decyzji z zakresu ustawy o zmianie imion
i nazwisk,
Wymagane dokumenty:
- a) życiorys (CV)
- b) list motywacyjny
- c) kserokopie dokumentu poświadczającego wykształcenie
- d) oryginał kwestionariusza osobowego
- e) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach
- f) oświadczenie o niekaralności
- g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedłożonych dokumentach
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Pniewy, 05-652 Pniewy z dopiskiem : dotyczy konkursu na stanowisko kierownika USC w terminie do dnia 10 lipca 2009r.
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej BIP (www.pniewy-maz.bazagmin.pl)oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.