Konkursy na stanowisko

OGŁOSZENIE o konkursie na wolne stanowisko pracy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

OGŁOSZENIE

o konkursie na wolne stanowisko pracy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

 

Wójt Gminy Pniewy

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

w Urzędzie Gminy Pniewy

Miejsce pracy - Urząd Gminy Pniewy 2

Stanowisko - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

Zatrudnienie - umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin

Warunki warunkujące dopuszczenie do udziału w konkursie:

  • 1. posiadanie obywatelstwa polskiego i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • 2. brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym,
  • 3. wykształcenie wyższe.

Wymagania niezbędne:

  • 1. posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych

w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego , w służbie cywilnej

lub w urzędach państwowych, 

  • 2. umiejętność obsługi komputera i oprogramowania biurowego,
  • 3. znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy -prawo o aktach stanu cywilnego, zmianie imion i nazwisk,
  • 4. studia prawnicze lub administracyjne z tytułem magistra,

  lub podyplomowe studia administracyjne.

Wymagania rankingujące:

  • 1. znajomość języka obcego,
  • 2. kursy , szkolenia .

Zakres wykonywanych czynności:

  • 1. przyjmowanie oświadczeń o zawarciu związku małżeńskiego, wydawanie decyzji oraz zaświadczeń z tym związanych,
  • 2. prowadzenie ksiąg stanu cywilnego,
  • 3. wydawanie odpisów i zaświadczeń w oparciu o księgi stanu cywilnego,
  • 4. wydawanie decyzji o wpisaniu do polskich ksiąg stanu cywilnego aktów sporządzonych za granicą,
  • 5. wydawanie decyzji o sprostowaniu , ustaleniu treści, odtworzeniu i uzupełnieniu aktu stanu cywilnego,
  • 6. realizacja obowiązku statystycznego w przedmiocie powierzonych zadań,
  • 7. prowadzenie spraw i wydawanie decyzji z zakresu ustawy o zmianie imion

 i nazwisk,

Wymagane dokumenty:

  • a) życiorys (CV)
  • b) list motywacyjny
  • c) kserokopie dokumentu poświadczającego wykształcenie
  • d) oryginał kwestionariusza osobowego
  • e) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach

 i umiejętnościach

  • f) oświadczenie o niekaralności
  • g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w przedłożonych dokumentach

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Gminy Pniewy, 05-652 Pniewy z dopiskiem : dotyczy konkursu na stanowisko kierownika USC w terminie do dnia 10 lipca 2009r.

Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej BIP (www.pniewy-maz.bazagmin.pl)oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.

Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 29.06.2009 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Bożenna Kok
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 29 czerwca 2009 12:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sławomir Wyszyński
Ilość wyświetleń: 3704
29 czerwca 2009 12:44 (Sławomir Wyszyński) - Utworzenie dokumentu.