Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE o przetargu nieograniczonym na: „Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania, na potrzeby Projektu „Dbając o edukację dzieci – dbamy o przyszłość regionu” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego”

OGŁOSZENIE

o przetargu nieograniczonym

na: „Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz

oprogramowania, na potrzeby Projektu „Dbając o edukację dzieci – dbamy o przyszłość regionu”  realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego”

wartość szacunkowa zamówienia mniejsza od kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.

– Prawo zamówień publicznych

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , 05-652 Pniewy, woj. mazowieckie, tel. 048 668 64 24 w 20, faks 48 668 64 24 w 16.

Adres  strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i akcesoriów

komputerowych oraz oprogramowania, na potrzeby Projektu Dbając o edukację dzieci – dbamy o przyszłość regionu Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
 II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa  sprzętu komputerowego niezbędnego do realizacji zadań projektu 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych  w Publicznej Szkole Podstawowej im Jana Pawła II w Kruszewie, Publicznej Szkole Podstawowej im. Generała Franciszka Kamińskiego w Ciechlinie, Publicznej Szkole Podstawowej im. Ojca Kazimierza Wyszyńskiego w Jeziorach, Publicznej Szkole Podstawowej im. Świętego Maksymiliana Marii Kolbego w Karolewie oraz Publicznym Gimnazjum im. Wojciecha Siemiona w Kruszewie.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 

Komputery przenośne szt. 13

Notebook

Podzespół

Opis/parametry

Płyta główna

O częstotliwości taktowania FSB minimum 800MHz, obsługująca

standard SATA2, wyposażona w: co najmniej w 2 banki pamięci

standardu DDR3 obsługujące technologię Dual-Channel,

zintegrowaną kartę dźwiękową, zintegrowaną kartę sieciową

wspierającą standard Ethernet, zapewniająca komunikację Bluetooth w

standardzie przynajmniej Bluetooth 3.0+HS, posiadająca co najmniej

4 porty USB w standardzie 2.0, wraz ze sterownikami umożliwiającymi

pracę w 64-bitowym systemie operacyjnym

procesor:

Co najmniej trzyrdzeniowy o częstotliwości taktowania minimum

3x1.9 GHz oraz o częstotliwości taktowania FSB minimum 800 MHz,

wykonany w technologii 65nm lub nowszej, wspierający instrukcje 64-

bitowe, pochodzący z serii przeznaczonej dla notebooków, wraz z

zestawem chłodzącym (radiator + wentylator) gwarantującym pracę w

temperaturze bezpiecznej dla procesora.

chipset:

Rekomendowany przez producenta procesora

pamięć RAM:

4 GB DDR3 min. 1066 MHz, pracująca w trybie Dual Channel

karta graficzna:

Obsługująca standard DirectX9.0c, będąca w stanie obsłużyć nominalną

rozdzielczość wyświetlacza notebooka przy 32-bitowej głębi kolorów i

odświeżaniu minimum 60Hz, wraz ze sterownikami umożliwiającymi

prawidłowe działanie w 64-bitowym systemie operacyjnym

Dedykowana karta graficzna klasy minimum Mobility Radeon™ HD 5650 1Gb pamięci

dysk twardy:

O pojemności minimum 500GB, o prędkości minimum. 5400 rpm,

posiadający interfejs SATA2

karta dźwiękowa:

Zintegrowana z płytą główną, zgodna z HD Audio

karty sieciowa:

-   10/100/1000 Mbps Gigabit Ethernet

Wspierająca funkcję Wake on LAN (funkcja włączana przez użytkownika) i PXE 2.0.

-   Karta WiFi klasy 802.11b/g/n

porty:

-   1 x S/PDIF

-   HDMI

-   VGA (RGB)

klawiatura:

Zintegrowana z obudową notebooka. Klawisze w układzie QWERTY z panelem numerycznym

monitor

Monitor panoramiczny (format 16:9) HD LCD  o przekątnej 15,6",

nominalnej rozdzielczości przy odświeżaniu 60Hz minimum 1366 x 768,

spełniający normy: ISO-13406-2 (dotyczącą ilości martwych pikseli) w

klasie przynajmniej II

napęd optyczny:

Nagrywarka DVD obsługująca standardy DVD+R i DVD-R o

prędkościach odczytu i zapisu minimum 8x

obudowa:

Posiadająca wbudowane głośniki stereo, przynajmniej 4 złącza USB,

urządzenie sterujące typu touchpad, umożliwiająca działanie wszystkich

elementów zestawu

system operacyjny

Preinstalowany fabrycznie system operacyjny minimum wersji Windows 7 Home Premium 64 bit niewymagający aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft.

bateria

Litowo-Jonowa umożliwiająca ciągłą pracę komputera bez zewnętrznego

zasilania przez przynajmniej 2h

dodatkowe oprogramowanie:

Antywirusowe z licencją na min. 1 rok na każdy z komputerów

wymagania dodatkowe:

Gwarancja minimum 12 miesięcy. Door-To-Door

 

Rzutnik multimedialny szt. 5

Projektor multimedialny

Wymagania minimalne

-1,6-współczynnik powiększenia w celu uzyskania szerokiego    zakresu wyświetlania odległości.

-bezproblemowe podłączenia do istniejącej sieci LAN

-min. 20W  wbudowany głośnik oraz gniazdo mikrofonu

-obsługa wyświetlania prezentacji na dwa sposoby - z dysku flash USB oraz zdalnego pulpitu

-szybkie  chłodzenie

-rodzima rozdzielczość XGA do 1024 x 768.

-współczynnik kontrastu 3000:1

-jasność 3000 ANSI lumenów światła projekcji

 

Multi-Złącza

- HDMI

- Audio Out

- Mic. In

- Pc Audio In

- Monitor Out

- USB (download)

- USB (display)

- USB (reader/ keybord mouse)

- Rj45

Zgodność z HDTV

480i / 480p / 576i / 576p / 720p / 1080i / 1080p

Sygnał video

NTSC / PAL / SECAM

Pobór mocy

260W, w trybie uśpienia < 1W

Głośność pracy

29 / 27 dB (Normal / Economic mode)

Format obrazu

Podstawowy 4:3 (16:9 do wyboru)

Długość życia lampy

3000 / 4000 hours (Normal / Economic mode)

Gwarancja na lampę

12 miesięcy lub 2,000 kumulowanych godzin w zależności które okaże się pierwsze.

 

 

 

Ekrany na stojaku szt. 5

Ekran na stojaku

Wymagania

-ekran na trójnogu

- min. 180cm x180cm

Odtwarzacze CD szt. 10

Odtwarzacz CD

wymagania

- wzmacniacz min. 2W

- wyświetlacz LCD

- Odtwarzacz CD

- AUX In

- Zasilanie bateryjne

- Odtwarzanie MP3

 

 

Kamera Video szt. 1

Kamera video

wymagania

- Rodzaj nośnika : HDD min. 120GB), karta micro SD

- Format AVCHD (MPEG-4/H.264, 5.1 DD)

- Zapis High Definition (HD 1080i)

- Wyjście HDMI

- Port USB 2.0

- Menu ekranowe w języku polskim

- Stabilizator obrazu

- Tryb nocny

- Funkcja robienia zdjęć (Przycisk Photo)

 

 

Routery szt. 5

Router

wymagania

- Przeznaczenie do : ADSL , Neostrada , Net24

- Porty wan (typ) : RJ11 , RJ45

- Przepustowość : 300 Mbps

- Zarządzanie : Przeglądarka, dowolny system operacyjny z obsługą protokołu TCP/IP wyposażony w przeglądarkę WWW

- technologia MIMO (Multiple Input, Multiple Output) Anteny: 3x min. 2dBi - odkręcane

- gwarancja min 2 lata Door-To-Door

 

. Sprzęt objęty przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy i ma zostać dostarczony

do siedziby Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,

FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENYSPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli

przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o

spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można

wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana

będzie metodą spełnia nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia

wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie,

we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29

stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.

759 z późniejszymi zmianami).

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę , że w

ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia

działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadań podobnych do przedmiotu

zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały zrealizowane

należycie. Do sporządzenia wykazu dostaw można wykorzystać załączony do SIWZ wzór.

Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą spełnia- nie spełnia. Oznacza to, że

wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie

wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego

terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień

publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami).

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o

spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można

wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana

będzie metodą spełnia – nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami).

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o

spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można

wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana

będzie metodą spełnia – nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami).

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o

spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można

wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana

będzie metodą spełnia – nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1

USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w

postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również

wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania

warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem

terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a

jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich

wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu

potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane

należycie oświadczenie,  że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,

posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania

takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1

ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w

zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej

Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej

niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do

udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie

wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie

do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca

zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w

art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem

terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie

zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym

organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub

gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma

siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w

którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego

zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późniejszymi zmianami) - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia

zobowiązani są załączyć do oferty: - pełnomocnictwo (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o

udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna), o treści zgodnej ze wzorem załączonym do

SIWZ. Brak w ofercie ww. załącznika lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego

terminie , w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych

stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla

wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Projekt umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą, stanowi załącznik do SIWZ. 2.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: www.pniewy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pniewy, 05-652 Pniewy, Pniewy2 pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

30.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pniewy, 05-652 Pniewy, pok. nr 1

/sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu Dbając o edukację dzieci - dbamy o przyszłość regionu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - w ramach konkursu nr 1/POKL/9.1.2/2010 Poddziałanie nr 9.1.2. Działanie nr 9.1 Priorytet IX POKL..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

.

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 22.09.2011 r.
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Małgorzata Luciak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 22 września 2011 15:14
Dokument wprowadzony do BIP przez: Sławomir Wyszyński
Ilość wyświetleń: 2509
22 września 2011 15:16 (Sławomir Wyszyński) - Dodanie załącznika [specyfikacja.pdf] do dokumentu.
22 września 2011 15:14 (Sławomir Wyszyński) - Dodanie dokumentu.