OGŁOSZENIE
o przetargu nieograniczonym
na; „Przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach Projektu „Dbając o edukację dzieci- dbamy o przyszłość regionu" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego"
wartość szacunkowa zamówienia niniejsza od kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.
- Prawo zamówień publicznych
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1.1) NAZWA l ADRES: Urząd Gminy Pniewy, 05-652 Pniewy, woj. mazowieckie, tel. 048 668 64 24, 668 64 24 w.20.
• Adres strony internatowej zamawiającego: www.bip.pniewy.pl
1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie dodatkowych zajęć w
ramach Projektu „Dbając o edukację dzieci- dbamy o przyszłość regionu” realizowanego w
ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego.
II.1.2 Rodzaj zamówienia: usługi.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia
jest przeprowadzenie dodatkowych zajęć w ramach Projektu „Dbając o edukację dzieci- dbamy o przyszłość regionu” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
1. Zajęcia pozalekcyjne wchodzące w skład zamówienia przeznaczone są dla uczniów Publicznych Szkół Podstawowych w Karolewie, Ciechlinie, Jeziorze, Kruszewie oraz Publicznego Gimnazjum w Kruszewie i prowadzone będą na terenie szkoły w systemie lekcyjnym, gdzie przez jedną godzinę lekcyjną rozumie się 45 minut.
2. Wykonawca będzie dokumentował prowadzone zajęcia w dzienniku zajęć pozalekcyjnych w sposób uzgodniony z Koordynatorem Projektu.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do wykorzystywania nowoczesnych narzędzi edukacyjnych, które zakupi szkoła w ramach projektu.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do dokonywania diagnozy przyrostu wiedzy uczniów i dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć w odniesieniu do założonych celów rezultatów i produktów oraz przedstawiania w/w informacji raz na kwartał.
5. Wykonawca będzie sporządzał wykazy przepracowanych godzin do listy płac, sprawozdania z realizacji wykonywanego zadania oraz kwartalne harmonogramy form wsparcia na formularzach dostarczonych przez koordynatora projektu - raz na kwartał celem dostarczenia danych niezbędnych do składania kolejnych wniosków o płatność w projekcie.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach:
CZĘŚĆ nr 1 pn. Trener 1 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie - zajęcie logopedyczne – 11 dzieci, w czasie 1 h edukacyjnej logopeda spotyka się z 2 dzieci.
CZĘŚĆ nr 2 pn. Trener 2 w Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie- zajęcie logopedyczne – 7 dzieci, w czasie 1 h edukacyjnej logopeda spotyka się z 2 dzieci.
CZĘŚĆ nr 3 pn. Trener 3 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze - zajęcie logopedyczne - 5 dzieci, w czasie 1 h edukacyjnej logopeda spotyka się z 2 dzieci.
CZĘŚĆ nr 4 pn. Trener 4 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze -zajęcie językowe – 1 grupa*29 godz. 4 dzieci (2k/2m).
CZĘŚĆ nr 5 pn. Trener 5 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie - zajęcie językowe – 3 grupy*10 godz. 39 dzieci (20k/19m) 1 spotkanie na 3 tygodnie.
CZĘŚĆ nr 6 pn. Trener 6 w Publicznej Szkole Podstawowej w Karolewie - zajęcie matematyczne – 3 grupy*29 godz. 40 dzieci (14k/26m).
CZĘŚĆ nr 7 pn. Trener 7 w Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie - zajęcie matematyczne - 1 grupa*29 godz. 10 dzieci (3k/7m).
CZĘŚĆ nr 8 pn. Trener 8 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze - zajęcie matematyczne - 1 grupa*29 godz. 5 dzieci (2k/3m).
CZĘŚĆ nr 9 pn. Trener 9 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie - zajęcie matematyczne – 1 grupa*29 godz. 10 dzieci (5k/5m).
CZĘŚĆ nr 10 pn. Trener 10 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie - zajęcie matematyczne – 3 grupy*10 godz. 39 dzieci (20k/19m) 1 spotkanie na trzy tygodnie.
CZĘŚĆ nr 11 pn. Trener 11 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze -zajęcia z ortografii -1 grupa*29godz. 8 dzieci (4k/4m).
CZĘŚĆ nr 12 pn. Trener 12 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie - zajęcia z ortografii- 1 grupa*29godz. 9 dzieci (4k/5m).
CZĘŚĆ nr 13 pn. Trener 13 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie - zajęcia z ortografii- 3 grupy*10 godz. 39 dzieci (20k/19m) 1 spotkanie na trzy tygodnie.
CZĘŚĆ nr 14 pn. Trener 14 w Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie - zajęcia z budowania i programowania robotów – 1 grupa.
CZĘŚĆ nr 15 pn. Trener 15 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze- zajęcia z budowania i programowania robotów – 1 grupa.
CZĘŚĆ nr 16 pn. Trener 16 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie- zajęcia z budowania i programowania robotów – 2 grupy.
CZĘŚĆ nr 17 pn. Trener 22 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie- zajęcia z budowania i programowania robotów – 1 grupa.
CZĘŚĆ nr 18 pn. Trener 18 w Publicznej Szkole Podstawowej w Karolewie - zajęcia z Równości szans- wszystkie dzieci w szkole- 2 godzin.
CZĘŚĆ nr 19 pn. Trener 19 w Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie - zajęcia z Równości szans- wszystkie dzieci w szkole- 2 godzin.
CZĘŚĆ nr 20 pn. Trener 20 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze - zajęcia z Równości szans- wszystkie dzieci w szkole- 2 godzin.
CZĘŚĆ nr 21 pn. Trener 21 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie - zajęcia z Równości szans- wszystkie dzieci w szkole- 2 godzin.
CZĘŚĆ nr 22 pn. Trener 22 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie - zajęcia z Równości szans- wszystkie dzieci w szkole- 2 godzin.
CZĘŚĆ nr 23 pn. Trener 23 w Publicznej Szkole Podstawowej w Karolewie - zajęcia w ramach panelu -Kurs szybkiego czytanie i technik uczenia się - 4 grupy*58 godz.
CZĘŚĆ nr 24 pn. Trener 24 w Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie - zajęcia w ramach panelu -Kurs szybkiego czytanie i technik uczenia się - 5 grup*58 godz.
CZĘŚĆ nr 25 pn. Trener 25 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze - zajęcia w ramach panelu -Kurs szybkiego czytanie i technik uczenia się - 6 grup*58 godz.
CZĘŚĆ nr 26 pn. Trener 26 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie - zajęcia w ramach panelu -Kurs szybkiego czytanie i technik uczenia się i- 8 grup*58 godz.
CZĘŚĆ nr 27 pn. Trener 27 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie - zajęcia w ramach panelu -Kurs szybkiego czytanie i technik uczenia się - 14 grup*58 godz.
CZĘŚĆ nr 28 Trener 28 w Publicznej Gimnazjum w Kruszewie -doradztwo zawodowe - 3 klasy*2 spotkania*2 godz. Dodatkowo każde dziecko odbędzie 1 godz. Konsultację 51 dzieci (20k/31m).
7.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia ilości godzin w poszczególnych częściach
8. Harmonogram zajęć przedstawiony będzie w dniu podpisywania umowy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Dyrektorem (koordynatorem lokalnym) danej Szkoły i może ulegać zmianie w czasie trwania umowy.
9. W przypadku zajęć językowych oraz matematycznych wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania programu autorskiego w terminie 14 dni od podpisania umowy. Program ma uwzględniać potrzeby uczniów oraz rozwijanie ich umiejętności w zakresie innowacyjnych technik uczenia się.
II.1.3) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
II.1.5)Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM. EKONOMICZNYM. FINANSOWYM l TECHNICZNYM
III 1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 113, póz. 759 z późniejszymi zmianami)..
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazaniem przez Wykonawcę , że
posiada: - stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego- dla wszystkich części zamówienia, - w przypadku zajęć logopedycznych: posiadać wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych; dla części nr 1-3 zamówienia - w przypadku zajęć - doradztwo zawodowe: posiadać wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, minimum 4 lat stażu pracy na stanowisku pedagoga szkolnego, dla części nr 33 zamówienia - w pozostałych: posiadać wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć w przedmiocie zamówienia, dla części nr 4-32 zamówienia oraz załączy dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z2010r. Nr 113, póz. 759 z późniejszymi zmianami).
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z2010r. Nr 113, póz. 759 z późniejszymi zmianami).
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 113, póz. 759 z późniejszymi zmianami
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia oświadczenia można wykorzystać załączony do SIWZ wzór oświadczenia. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie metodą zero - jedynkową Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z2010r. Nr 113, póz. 759 z późniejszymi zmianami).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w
art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty: -pełnomocnictwo (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna), o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ. Brak w ofercie ww. załącznika lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie , w trybie art. 26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 113, póz. 759 z późniejszymi zmianami).-wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty.
III.6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV. 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1 .Projekt umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą stanowi załącznik do SIWZ. 2.
Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: - gdy
wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego; - wystąpienie zdarzeń losowych; -
wystąpienie zmian, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji
współfinansujących realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.pniewy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w
Pniewach, 05-652 Pniewy , pokój nr 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
11.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Pniewach, 05-652 Pniewy, pok. nr 1
/sekretariat/..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu „Dbając o edukację dzieci- dbamy o przyszłość regionu” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego
Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - w ramach
konkursu nr 1/POKL/9.1.2/2010 Poddziałanie nr 9.1.2. Działanie nr 9.1 Priorytet IX POKL.
IV.4.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK l - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ nr 1 pn. Trener 1 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie - zajęcie logopedyczne – 11 dzieci, w czasie 1 h edukacyjnej logopeda spotyka się z 2 dzieci.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 1 pn. Trener 1 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie - zajęcie logopedyczne – 11 dzieci, w czasie 1 h edukacyjnej logopeda spotyka się z 2 dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ nr 2 pn. Trener 2 w Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie- zajęcie logopedyczne – 7 dzieci, w czasie 1 h edukacyjnej logopeda spotyka się z 2 dzieci.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 2 pn. Trener 2 w Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie- zajęcie logopedyczne – 7 dzieci, w czasie 1 h edukacyjnej logopeda spotyka się z 2 dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ nr 3 pn. Trener 3 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze - zajęcie logopedyczne - 5 dzieci, w czasie 1 h edukacyjnej logopeda spotyka się z 2 dzieci.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 3 pn. Trener 3 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze - zajęcie logopedyczne - 5 dzieci, w czasie 1 h edukacyjnej logopeda spotyka się z 2 dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ nr 4 pn. Trener 4 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze -zajęcie językowe – 1 grupa*29 godz. 4 dzieci (2k/2m).
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 4 pn. Trener 4 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze -zajęcie językowe – 1 grupa*29 godz. 4 dzieci (2k/2m).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ nr 5 pn. Trener 5 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie - zajęcie językowe – 3 grupy*10 godz. 39 dzieci (20k/19m) 1 spotkanie na 3 tygodnie.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 5 pn. Trener 5 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie - zajęcie językowe – 3 grupy*10 godz. 39 dzieci (20k/19m) 1 spotkanie na 3 tygodnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ nr 6 pn. Trener 6 w Publicznej Szkole Podstawowej w Karolewie - zajęcie matematyczne – 3 grupy*29 godz. 40 dzieci (14k/26m).
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 6 pn. Trener 6 w Publicznej Szkole Podstawowej w Karolewie - zajęcie matematyczne – 3 grupy*29 godz. 40 dzieci (14k/26m).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ nr 7 pn. Trener 7 w Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie - zajęcie matematyczne - 1 grupa*29 godz. 10 dzieci (3k/7m).
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 7 pn. Trener 7 w Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie - zajęcie matematyczne - 1 grupa*29 godz. 10 dzieci (3k/7m).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚĆ nr 8 pn. Trener 8 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze - zajęcie matematyczne - 1 grupa*29 godz. 5 dzieci (2k/3m).
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 8 pn. Trener 8 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze - zajęcie matematyczne - 1 grupa*29 godz. 5 dzieci (2k/3m).
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚĆ nr 9 pn. Trener 9 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie - zajęcie matematyczne – 1 grupa*29 godz. 10 dzieci (5k/5m).
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 9 pn. Trener 9 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie - zajęcie matematyczne – 1 grupa*29 godz. 10 dzieci (5k/5m).
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CZĘŚĆ nr 10 pn. Trener 10 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie - zajęcie matematyczne – 3 grupy*10 godz. 39 dzieci (20k/19m) 1 spotkanie na trzy tygodnie.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 10 pn. Trener 10 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie - zajęcie matematyczne – 3 grupy*10 godz. 39 dzieci (20k/19m) 1 spotkanie na trzy tygodnie.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: CZĘŚĆ nr 11 pn. Trener 11 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze -zajęcia z ortografii -1 grupa*29godz. 8 dzieci (4k/4m).
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 11 pn. Trener 11 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze -zajęcia z ortografii -1 grupa*29godz. 8 dzieci (4k/4m).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: CZĘŚĆ nr 12 pn. Trener 12w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie - zajęcia z ortografii- 1 grupa*29godz. 9 dzieci (4k/5m).
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 12 pn. Trener 12 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie - zajęcia z ortografii- 1 grupa*29godz. 9 dzieci (4k/5m).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: CZĘŚĆ nr 13 pn. Trener 13 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie - zajęcia z ortografii- 3 grupy*10 godz. 39 dzieci (20k/19m) 1 spotkanie na trzy tygodnie.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 13 pn. Trener 13 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie - zajęcia z ortografii- 3 grupy*10 godz. 39 dzieci (20k/19m) 1 spotkanie na trzy tygodnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: CZĘŚĆ nr 14 pn. Trener 14 w Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie - zajęcia z budowania i programowania robotów – 1 grupa.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 14 pn. Trener 14 w Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie - zajęcia z budowania i programowania robotów – 1 grupa.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: CZĘŚĆ nr 15 pn. Trener 15 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze- zajęcia z budowania i programowania robotów – 1 grupa.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 15 pn. Trener 15 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze- zajęcia z budowania i programowania robotów – 1 grupa.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: CZĘŚĆ nr 16 pn. Trener 16 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie- zajęcia z budowania i programowania robotów – 2 grupy.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 16 pn. Trener 16 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie- zajęcia z budowania i programowania robotów – 2 grupy.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: CZĘŚĆ nr 17 pn Trener 17 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie- zajęcia z budowania i programowania robotów – 1 grupa.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 17 pn. Trener 17 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie- zajęcia z budowania i programowania robotów – 1 grupa.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: CZĘŚĆ nr 18 pn. Trener 18 w Publicznej Szkole Podstawowej w Karolewie - zajęcia z Równości szans- wszystkie dzieci w szkole- 2 godzin.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 18 pn. Trener 18 w Publicznej Szkole Podstawowej w Karolewie - zajęcia z Równości szans- wszystkie dzieci w szkole- 2 godzin.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: CZĘŚĆ nr 19 pn. Trener 19 w Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie - zajęcia z Równości szans- wszystkie dzieci w szkole- 2 godzin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 19 pn. Trener 19 w Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie - zajęcia z Równości szans- wszystkie dzieci w szkole- 2 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: CZĘŚĆ nr 20 pn. Trener 20 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze - zajęcia z Równości szans- wszystkie dzieci w szkole- 2 godzin
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 20 pn. Trener 20 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze - zajęcia z Równości szans- wszystkie dzieci w szkole- 2 godzin
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: CZĘŚĆ nr 21 pn. Trener 21 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie - zajęcia z Równości szans- wszystkie dzieci w szkole- 2 godzin.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 21 pn. Trener 21 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie - zajęcia z Równości szans- wszystkie dzieci w szkole- 2 godzin.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: CZĘŚĆ nr 22 pn. Trener 22 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie - zajęcia z Równości szans- wszystkie dzieci w szkole- 2 godzin.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 22 pn. Trener 22 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie - zajęcia z Równości szans- wszystkie dzieci w szkole- 2 godzin.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: CZĘŚĆ nr 23 pn. Trener 23 w Publicznej Szkole Podstawowej w Karolewie - zajęcia w ramach panelu -Kurs szybkiego czytanie i technik uczenia się - 5 grup*58 godz.
.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 23 pn. Trener 23 w Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie - zajęcia w ramach panelu -Kurs szybkiego czytanie i technik uczenia się - 5 grup*58 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: CZĘŚĆ nr 24 pn. Trener 24 w Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie - zajęcia z dziećmi- 5 grup*58 godz.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 24 pn. Trener 24 w Publicznej Szkole Podstawowej w Ciechlinie - zajęcia w ramach panelu -Kurs szybkiego czytanie i technik uczenia się - 5 grup*58 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: CZĘŚĆ nr 25 pn. Trener 25 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze - zajęcia z dziećmi- 6 grup*58 godz.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 25 pn. Trener 25 w Publicznej Szkole Podstawowej w Jeziorze - zajęcia w ramach panelu -Kurs szybkiego czytanie i technik uczenia się - 6 grup*58 godz
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: CZĘŚĆ nr 26 pn. Trener 26 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie - zajęcia z dziećmi- 8 grup*58 godz.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 26 pn. Trener 26 w Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie - zajęcia w ramach panelu -Kurs szybkiego czytanie i technik uczenia się - 8 grup*58 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: CZĘŚĆ nr 27 pn. Trener 27 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie - zajęcia z dziećmi- 14 grup*58 godz.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ nr 27 pn. Trener 27 w Publicznym Gimnazjum w Kruszewie - zajęcia w ramach panelu -Kurs szybkiego czytanie i technik uczenia się - 14 grup*58 godz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: CZĘŚĆ nr 28 Trener 28 w Publicznej Gimnazjum w Kruszewie -doradztwo zawodowe - 3 klasy*2 spotkania*2 godz. Dodatkowo każde dziecko odbędzie 1 godz. Konsultację 51 dzieci (20k/31m).
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ nr 28 Trener 28 w Publicznej Gimnazjum w Kruszewie -doradztwo zawodowe - 3 klasy*2 spotkania*2 godz. Dodatkowo każde dziecko odbędzie 1 godz. Konsultację 51 dzieci (20k/31m).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4, 80.31.00.00-0.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Pniewy